Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ellis Lloyd

Ellis Lloyd

26-11-2008 om 14:06

Ongewenste haargroei

Gisteravond werd ik voor de zoveelste keer door mijn dochter gewezen op deze link: http://www.stophaargroei.nl/shop/home.php
Zelf geloof ik niet echt meer in dit soort mooie praatjes en beloften, maar ben wel erg benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met dit product en er wél tevreden over is. Zelf heb ik nu al zoveel geld over de balk gesmeten voor allerhand mooie beloftes maar weinig resultaten dat ik er een beetje immuun voor geworden ben en rustig doorga met mijn eigen methode die ik een aantal keer per week moet herhalen (niet ideaal dus). Maar mocht dit toch eindelijk echt wel het beloofde resultaat opleveren dan ben ik de eerstvolgende die het gaat gebruiken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elisa Gemani

Elisa Gemani

26-11-2008 om 14:55

Werkt niet

Die spulletjes werken niet, dat is nog niet zo lang geleden ook al gezegd door de Consumentenbond. De enige afdoende manier om van ongewenste haargroei af te komen is laser.

Elektrisch kan ook

Ik weet niet waar je de haargroei hebt, maar naast laser kan je het ook elektrisch laten weghalen. Dat werkt overigens alleen voor kleine oppervlakken als bovenlip en kin, anders is het veel te tijdrovend. Laser is sneller en net zo effectief, maar veel duurder.
Maar als je in de buurt van Utrecht woont: bij de opleiding huidtherapie kan je het gratis laten doen, zowel laser als elektrisch. Voor elektrisch is er vziw geen wachtlijst, voor laser helaas wel, maar liefst 4 jaar!

Moontje

Moontje

29-11-2008 om 21:26

Meer opties

Ongewenste haargroei kan ook heel goed behandeld worden met een lichtflits-behandeling, zoals ELOS.
De effectiviteit is groter bij haren met pigment, dus hoe donkerder hoe beter.
Je mag niet electrisch geëpileerd zijn, want dan krijg je littekenweefsel in de haarfollikels (daar zie je niets van), en dan blijkt lichtflitsbehandeling niet meer effectief te zijn. Het voelt een klein beetje als een stiekje tegen je huid, en moet 1x per zes wk. gebeuren, voor bijv. een bovenlip sta je binnen enkele minuten weer buiten. Je mag NIET in de zon tijdens lichtflitsbehandeling en het is behoorlijk prijzig.
Ik zelf wordt al 8 jr. elektrisch geëpileerd.
Info: bij elke geregistreerde huidtherapeut.

Eefje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.