Gezondheid

muizemeis
11-11-2010 om 15:22
Online hulp zoeken
Er bestaat een forum/website waar je hulp kunt zoeken bij psychische problemen. Het gaat om: Netwerk Online Hulp, alleen als ik daarop google kan ik wel artikelen vinden die hierover gaan maar geen website.
Muizemeis

muizemeis
12-11-2010 om 10:58
Zal wel aan mij liggen nu
Maar ik snap die site niet zo goed waar ik iets aan heb. Morgen maar weer even proberen
Muizemeis

wil40
13-11-2010 om 21:58
Muizemeis
Ik heb die site ook eens bekeken maar ik krijg niet het idee dat ze online directe hulp bieden. Ze geven workshops en info over hulp online.
Als ik google op "psychologische hulp online" krijg ik wel allerlei websites waar je online kan chatten of mailen.

muizemeis
14-11-2010 om 16:29
Wil40
Okee dan lag het niet helemaal aan mij. Ik kan me nu niet zo goed concentreren op moeilijkere taal merk ik. Ik heb ook even op jouw manier gegoogled, inderdaad kom ik dan meer tegen.
Thanks muizemeis

Mariel81
14-11-2010 om 23:27
Spreek je goed engels
The Mind Gym, uit Australie is heel goed. Als je makkelijk Engels spreekt laat even weten dan zoek ik de website even voor je.
Mariel

muizemeis
15-11-2010 om 18:08
Mariel
Nee helaas niet hoed genoeg, maar in ieder egval bedankt
Muziemeis

milette
20-11-2010 om 20:27
Mentaal vitaal
Hoi Muizemeis,
Op de website www.mentaalvitaal.nl kun je terecht voor online hulp bij psychische problemen.
Van de site:
Mentaal Vitaal is er voor iedereen die meer wil weten over mentale gezondheid en daar zelf mee aan de slag wil. Mentaal Vitaal geeft:
informatie
mentale fitness tips & oefeningen
online cursussen & therapie
verwijzing naar hulp
Succes!
Milette

milette
21-11-2010 om 17:38
Aanvulling
Nog een aanvulling op mijn vorige mailtje:
Als je kijkt op de website van het Trimbos instituut www.trimbos.nl en in de bovenste balk op 'links' klikt kom je in een overzicht met links naar websites. Hierin kun je kijken in de rubriek 'e-mental health' daar vind je nog meer adressen voor online hulp.