Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Online hulp zoeken

Er bestaat een forum/website waar je hulp kunt zoeken bij psychische problemen. Het gaat om: Netwerk Online Hulp, alleen als ik daarop google kan ik wel artikelen vinden die hierover gaan maar geen website.
Muizemeis

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rina

Rina

11-11-2010 om 15:50

Via google

vind ik:

http://www.e-hulp.nl

muizemeis

muizemeis

12-11-2010 om 10:58 Topicstarter

Zal wel aan mij liggen nu

Maar ik snap die site niet zo goed waar ik iets aan heb. Morgen maar weer even proberen
Muizemeis

Muizemeis

Ik heb die site ook eens bekeken maar ik krijg niet het idee dat ze online directe hulp bieden. Ze geven workshops en info over hulp online.
Als ik google op "psychologische hulp online" krijg ik wel allerlei websites waar je online kan chatten of mailen.

muizemeis

muizemeis

14-11-2010 om 16:29 Topicstarter

Wil40

Okee dan lag het niet helemaal aan mij. Ik kan me nu niet zo goed concentreren op moeilijkere taal merk ik. Ik heb ook even op jouw manier gegoogled, inderdaad kom ik dan meer tegen.
Thanks muizemeis

Spreek je goed engels

The Mind Gym, uit Australie is heel goed. Als je makkelijk Engels spreekt laat even weten dan zoek ik de website even voor je.

Mariel

muizemeis

muizemeis

15-11-2010 om 18:08 Topicstarter

Mariel

Nee helaas niet hoed genoeg, maar in ieder egval bedankt
Muziemeis

Mentaal vitaal

Hoi Muizemeis,
Op de website www.mentaalvitaal.nl kun je terecht voor online hulp bij psychische problemen.
Van de site:
Mentaal Vitaal is er voor iedereen die meer wil weten over mentale gezondheid en daar zelf mee aan de slag wil. Mentaal Vitaal geeft:
informatie
mentale fitness tips & oefeningen
online cursussen & therapie
verwijzing naar hulp
Succes!
Milette

Aanvulling

Nog een aanvulling op mijn vorige mailtje:
Als je kijkt op de website van het Trimbos instituut www.trimbos.nl en in de bovenste balk op 'links' klikt kom je in een overzicht met links naar websites. Hierin kun je kijken in de rubriek 'e-mental health' daar vind je nog meer adressen voor online hulp.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.