Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

anoniempje

anoniempje

05-03-2013 om 22:31

Ontzettend veel drinken en plassen

Ik heb sinds 3 weken last ontzettend veel dorst en daardoor veel plassen!ik ben nu een week bezig met afbouw van medicijnen in druppelvorm slikte eerst in tabletvorm nooit zulke klachten gehad ben ook niet heel veel wakker probeer aan 12 uur slaap te komen verspreid over een hele dag plus nacht.nou slik ik dit medicijn al 3,5 jaar en zeiden ze dat door langer gebruik je suikerziekte kan krijgen en dat ik er al eerder vanaf gehaald moest worden!snachts kom ik er 2x uit om te plassen.en ik heb 3 weken geleden flinke griep gehad en ben door 4 dagen niet te eten 8 kilo kwijt!ik eet gewoon nu weer normaal hoor!snachts flinke droge mond terwijl er geen verwarming aan staat ofzo.
Iemand die dit herkent?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik denk

Dat het een soort 'afkickverschijnselen' zijn van je medicijnen. Als je ernee begint, heb je dat vaak ook, nu is het andersom.
Goole anders eens op het medicijn en dan 'ontwenningsverschijnselen', misschien herken je iets.
Bij twijfel: naar de huisarts!

Succes.

anoniempje

anoniempje

06-03-2013 om 05:44

Ontwenningsverschijnselen

Bovendien voorkomt u daarmee ontwenningsverschijnselen, zoals zweten, misselijkheid, gebrek aan eetlust, diarree, angst, slapeloosheid, onrust, loopneus, spierpijn en vreemde gevoelswaarnemingen, zoals kriebels

die is het enigste wat er telkens aangegeven word over het medicijn op internet

Huisarts

Je maakt je duidelijk zorgen, en ik neem aan dat jij zelf ook al aan de mogelijkheid van suikerziekte zit te denken. Bel de huisarts, die kan het uitzoeken.

groeten,

Temet

kastanjet

kastanjet

06-03-2013 om 20:16

Diabetes

is het eerste waaraan ik denk. Dat kan ook getriggerd worden door ziekte. Dus hup naar de huisarts.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.