Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Teddy

Teddy

05-01-2009 om 16:25

Onwel worden bij de kapper

Hallo,
Vandaag ben ik met ijn zoon van bijna 14 weer bij de kapper geweest. Het vreemde is dat hij iedere keer bij de kapper onwel wordt. En vandaag was het niet de eerste keer, maar zeker al wel de 4e of 5e keer. Hij trekt dan ineens helemaal wit weg, wordt duizelig en misselijk. Gelukkig was hij nu net klaar en kon hij direct naar buiten voor wat frisse lucht. Zou hij overgevoelig reageren op de luchtjes in de kapsalon, of krijgt hij zuurstoftekort in de hersenen doordat hij de kin op de borst moet houden. Heeft er hier iemand ervaring met dit fenomeen? Ik ga maar voor de volgende keer een thuiskapster vragen denk ik.
ALvast bedankt voor de reacties.
Teddy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
judiths mama

judiths mama

05-01-2009 om 19:52

Vreselijk off topic

maar ik las de laatste regel toch echt even helemaal verkeerd. Bedankt voor de watte?

Maar, weten ze bij de kapper niet waar het aan ligt? Ikzelf kan er niet tegen om met mijn hoofd in de wasbak te liggen. Die komt tegen een plek achter op mijn hoofd, waar ik naar van wordt.

Saskia

Guinevere

Guinevere

05-01-2009 om 20:37

Op welk moment?

Is het altijd op hetzelfde moment dat ie beroerd wordt? Bijvoorbeeld bij het opstaan, dat ie te snel opstaat oid? Ik las hier laatst op het forum iets over pubers die snel beroerd worden/flauw vallen vanwege snelle groei en bloedvolume of iets anders, jee, ik weet het niet meer...
Heb je al eens een andere kapsalon geprobeerd? Wellicht ligt het aan de ventilatie in die specifieke salon?

Wassen?

In lijn met Judiths mama: wordt zijn haar gewassen? Dat schijnt voor sommige mensen inderdaad klachten te geven (wordt iets afgekneld in de nek ofzo). Zelf heb ik er trouwens ook een hekel aan en zoek een kapper uit waar ik het van tevoren zelf mag wassen, maar ik krijg alleen maar nekpijn en word niet beroerd.

Groeten,

Temet

Teddy

Teddy

05-01-2009 om 21:33

Reacties

Bedankt voor jullie reacties.
Zijn haar wordt bij de kapper niet gewassen, dat kunnen we inderdaad gewoon thuis doen.
Dat wit wegtrekken gebeurt terwijl hij nog in de stoel zit. Dus niet door te snel op staan ofzo. De kapster zag het aan hem en zei: "voel je je wel lekker? Je ziet ineens helemaal bleek". En toen was ik weer gealarmeer. Oh ja, dat is ook zo. Iedere keer bij de kapper die wegtrekker. Hij is dan helemaal grauw van kleur. Ik ben dan toch ook wel weer blij dat ik nog met hem meega naar de kapper (het is niet zo'n held, vindt het fijn dat mama nog meegaat).
Deze klachten zijn in de brugklas begonnen (hij zit nu in de tweede). Ik blijf het wel vreemd vinden.

Groetjes, Teddy

Ja!

wat raar! Ik ging als tiener ook regelmatig bij de kapper van mijn stokje. Dat is altijd geweten aan lage bloeddruk-perikelen (ook vaak last bij snel opstaan en zo). Maar wat dat nou met de kapper te maken heeft?????

Enfin, het is overgegaan....

Ingrid

Chantelle

Chantelle

05-01-2009 om 22:34

Misschien...

Misschien omdat hij zijn hoofd recht moet houden. Militairen die twee uur moeten stil staan vallen ook en masse van hun stokje.

Rembrand

Rembrand

06-01-2009 om 09:50

Teddy.

Misschien is hij allergisch voor permanentvloeistof of andere dampen die daar hangen ?
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.