Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

wen en co

wen en co

09-03-2009 om 21:31

Oor en hoofdpijnklachten

eerder schreef ik over mijn dochter van 9 maar mijn andere dochter van 7 heeft dus extreme pijn achter haar oren.Eerst was er een vermoeden dat haar rotsbeen ontstoken was en had ze ook een gehoorverlies van 70db.
de kno acht die gehoortest onwaarschijnlijk en ze krijgt dus nu een nieuwe gehoortest.ze heeft gezegd dat ze wat betrefd de oorklachten er niks van kan maken.geen vocht,trommelvlies is in orde etc.toch blijft dochterlief erg veel pijn houden achter haar oren op het rotsbeen en geeft aan dat dit uitstraald naar haar hoofd.
je mag haar rotsbeen niet aanraken want dat doet zeer.ook als je haar vraagt een cijfer tegeven tussen de 1 en 10 blijft ze pijnklachten aangeven van 7 en 8.
er is geopperd door een kennis mischien is het migraine?.iemand enig idee?

groeten wen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
wen en co

wen en co

13-03-2009 om 09:00

Helemaal niemand?

Echt helemaal niemand?
ben ondertussen met mijn dochter wezen bloedprikken en wacht op de uitslagen.
Het blijft vreemd.

Lastig

Als je kind ergens behoorlijk pijn heeft en er wordt geen oorzaak gevonden. Ik zat nog te denken, misschien is het slim om ook even langs de tandarts te gaan? Misschien dat er op een goede overzichtsfoto ( ook van de kaak) iets te zien is? Ik heb ooit eens vreselijk last van het gebied rond mijn oor gehad. Ik kon mijn oor niet eens meer aanraken, dat deed behoorlijk pijn.
De tandarts vermoedde dat mijn kaak ontwricht was geweest door een behandeling waarbij ik anderhalf uur mijn mond open moest houden.
Misschien is er bij je dochter iets in de kaak verschoven? Zomaar even meedenken....

matriarch

matriarch

14-03-2009 om 15:50

En ook een ontstoken kies/wortel

kan zich uiten als oorpijn. Dus die tandarts is een goed idee van Wil. Het omgekeerde geldt soms ook. Ik kwam ooit bij de tandarts terecht vanwege kiespijn. Die stuurde me naar de huisarts, kiezen in orde maar ik had een ontstoken kaakholte omdat ik tevens snipverkouden was.

wen en co

wen en co

17-03-2009 om 14:45

Binnenkort afspraak

heb nu een afspraak gemaakt bij de tandarts en ik moet nog weer naar de kno arts.

Ik ben echt ontzettend benieuwd.idd mischien toch iets met haar kiezen ondanks dat ze geen last van de kiezen heeft.maar goed gg checken kan geen kwaad

groetjes wendy

Oplossing

Hopen dat er snel een oplossing komt voor je dochter`s pijn. Ze heeft het al best lang. Nog even afwachten. Laat je het hier weten als je meer weet?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.