Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ayla

ayla

03-11-2010 om 10:47

Oorpijn

Nu het weer kouder wordt en er meer koude wind is merk ik dat ik ontzettend veel last van mijn oren heb. Ik fiets graag naar mijn werk wat al gauw 25 minuten fietsen is, Halverwege krijg ik echt stekende pijn in mijn oren en heb dan vaak de rest van de dag hoofdpijn. Ik Heb ook het gevoel van een soort druk in mijn oren. Ik ben verder niet verkouden ofzo. Doet een huisarts hier iets mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Muts op

Herkenbaar; ik weet niet of een huisarts hier wat mee kan maar ik heb het ook. Bij korte stukjes al. Wat hier een beetje helpt is een muts tot over mijn oren op. Het ziet er niet uit en je haar wordt er hartstikke statisch van, maar 't is niet anders.
Als het iets minder koud is, maar er wel een frisse wind staat dan wil een haarband over mijn oren ook nog wel helpen.

Orenkind

Overigens heb ik dit al zo lang ik me kan herinneren; ik was vroeger ook een echt orenkind (alleen dan niet zo erg als mijn zoon nu). Jij toevallig ook?

ayla

ayla

03-11-2010 om 11:29

Nee helemaal niet

dat is echt iets van de laatste twee jaar en dan vooral als het kouder wordt. Het vervelende is dat ik merk dat ik steeds vaker en langer pijn krijg en die druk in mijn oren voel

Toch ha?

Als je er zoveel last van hebt zou ik het geloof ik toch een keer na laten kijken. Bij mij steekt het altijd heel erg, maar het zakt op een gegeven moment wel weer af. Behalve als echt heel koud is dan krijg ik er ook hoofdpijn van.

Hier ook

Ik vind verder nog niks raars aan mijn oren, maar ik heb ook snel stekende oorpijn als er een koude wind in waait. Omdat ik een hekel heb aan mutsen gebruik ik ook wel eens een koptelefoon.

Het is puur de kou. Als ik mijn handen tegen mijn oren hou om mijn oren weer op te warmen trekt de pijn weg. Ik heb dit ook al sinds mijn kindertijd. Maar geen druk etc.

Als het iets relatief nieuws is zou ik toch maar even naar de HA gaan.

Groeten,

Temet

Inge M

Inge M

03-11-2010 om 22:31

Hier ook

Ik heb altijd een paar simpele dunne oorwarmers in mijn jaszak zitten. Dan gaat het helemaal goed. Ze zijn wel lelijk maar dat maakt mij niet uit. Ze werken namelijk prima.

Haarband

Oudste was orenkind en heeft die pijn in de oren (nu) ook nog. Die heeft altijd een haarband in haar jaszak. Zo'n brede en die doet ze onder d'r haar en over haar oren.
Werkt ook goed en geen statisch haar en het staat ook nog leuk.
(ja,ja ze hebben best goede ideeën die pubers
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.