Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Nyx

Nyx

13-04-2022 om 14:51

Oorsmeer nog een keer


Voor wat betreft het geluid: ik heb hard en droog oorsmeer. Meestal komt het als kleine kruimeltjes uit mijn oren. Zo af en toe breekt er een groter brokje af in de diepte dat vervolgens tegen mijn trommelvlies gaat zitten schuren en dat is een heel vervelend geluid. Krakend, luid en dan weer wel, dan weer niet aanwezig. Ik weet wat het is maar voor een kind lijkt dit me een heel eng geluid.

Nyx

Nyx

16-04-2022 om 21:04 Topicstarter

Angua schreef op 16-04-2022 om 20:18:

Voor wat betreft het geluid: ik heb hard en droog oorsmeer. Meestal komt het als kleine kruimeltjes uit mijn oren. Zo af en toe breekt er een groter brokje af in de diepte dat vervolgens tegen mijn trommelvlies gaat zitten schuren en dat is een heel vervelend geluid. Krakend, luid en dan weer wel, dan weer niet aanwezig. Ik weet wat het is maar voor een kind lijkt dit me een heel eng geluid.

Ja precies wat je omschrijft is hier ook het geval. Hard en droog oorsmeer, zelfs olie maakt het nauwelijks zachter. Alleen het soda-water helpt een beetje.


Verhelderend wat je verteld over het geluid. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.