Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Op hoofd gevallen

Pfffffff, ben net vreselijk geschrokken. dochter van 5 en zoon van 5 waren buiten op de skelter met aanhanger. Zoon trapte en dacht dat zijn zusje al in de aanhanger zat. Dat was dus niet zo! Die was er nog in aan het klzuteren. Gevolg: Dochterlief valt achterover eraf met achterhoofd op straat.

Dochter kwam zelf huilend en spugend naar binnen toe. Dochter eerst laten uit spugen, coldpack tegen hoofd. Dochter spuugde hele lunch eruit, daarna zat ze als een dood vogeltje op de bank. Was nergens meer voor te porren, zelfs niet voor een snoepje (normaal altijd, daarom heb ik er nu een check gedaan.)

Huisarts gebeld, mochten gelukkig gelijk komen. Het lijkt gelukkig allemaal mee te vallen. Als dochter duffer wordt of weer gaat en blijft spugen moeten we aan de bel trekken.
Vanacht moeten we dochter om de 2 uur wakker maken.

Poeh, schrok er even goed van..... moest het even kwijt.

GR Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Starry Night

Starry Night

28-10-2009 om 15:52

Sterkte met je meisje

Knuffel haar maar veel! Ik hoop voor jullie dat het allemaal blijkt mee te vallen.

Jacoline29

Jacoline29

28-10-2009 om 16:02

Pham

kan het me goed voorstellen.
Hier ook gisteren dochterlief uit bedje gevallen(3 jaar)huilen en wijzen naar sleutelbeen/schouder.HAP gebeld mochten komen,niks gebroken maar alles is gekneusd,ze ontziet haar bovenarm helemaal,onderarm beweegt wel,maar alleen zover dat haar duimpje in de mond.

beterschap met je meisje.

Bastet

Bastet

28-10-2009 om 18:10

Sterkte!

Jacoline en Pham,veel sterkte met jullie meiden,dat is goed schrikken.
Groetjes,Bastet

Sterkte

Met jullie kinderen! Wat een schrik, zo'n heftige val!

Bij twijfel over suffigheid altijd de dokter bellen *of naar de spoedopvang!

Maar natuurlijk hoop ik dat het niet nodig is.

reina

reina

28-10-2009 om 22:03

Ach

Jullie allebei sterkte en beterschap voor de kinders.

Pham

Pham

29-10-2009 om 08:39 Topicstarter

Jacoline

He wat naar. Beterschap met je meisje.

gr Pham

Pham

Pham

29-10-2009 om 08:43 Topicstarter

Dochter gaat goed

Met dochterlief gaat het goed. Is de nacht goed door gekomen, mopperde enorm dat ze steeds wakker moest worden, hahaha op een gegeven moment zei ze: "Laat me nu slapen anders ben ik morgen chagerijnig hoor als ik niet genoeg slaap."

Dochter speelt alweer heerlijk, klaagt nog alleen over lichte hoofdpijn, maar dat zie je zo in het spelen niet terug.
Alleen de plek zelf waar ze op haar hoofd gevallen is is nog aanrakingsgevoelig.

Bedankt allemaal voor de steun!

Gr Pham

Jacoline29

Jacoline29

29-10-2009 om 11:42

Dank jullie wel

hoop dat nu eindelijk alle zwarte wolken voorbij gaan drijven bij ons.
Heb het kdv gebeld,gelukkig gebruikt ze haar rechterarm nu wel,nog niet voor 100%,maar ze gebruikt hem.

pham gelukkig gaat het met je meisje nu ook beter.

dank jullie voor jullie lieve woorden.

Sterkte!

Gelukkig Pham, dat het allemaal goed afgelopen is met je meisje. En En hopelijk is de leeftijd van je zoon ook weer wat opgeschroefd na de eerste schrik
n@nny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.