Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Monique D*

Monique D*

24-12-2011 om 12:05

Op zoek naar draadje "beugeltandarts gezocht voor dochter"

Enige tijd geleden heb ik een draad geplaatst waarbij ik op zoek was naar een goede beugeltandarts voor mijn dochter. Men heeft mij drie beugeltandartsen aangeraden. Helaas heb ik, door mijn rigoreuze opruimactie, mijn blaadje kwijtgeraakt met de namen en adressen van die drie aanbvolen orthodontisten. Wie o wie kan mij hieraan nog helpen?
Ik heb ook een berichtje verstuurd naar de Forumbeheerder, maar heb tot op heden geen reactie gehad.
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monique D*

Monique D*

24-12-2011 om 12:09

Ook voor forumbeheerder: berichtje is geplaatst op 13 november..

En in het archief zijn van dat draadje de postings met de aanbevelingen verdwenen.
Ik wacht nog steeds op een berichtje van de forumbeheerder ([email protected]).

mix

mix

24-12-2011 om 12:27

Je koos wel de juiste rubriek

maar je klikte niet op: volgende. Niet alle reacties staan afgebeeld, de reacties tussendoor lees je door op: volgende te klikken.
Ik vond in jouw draadje van toen dit:
Händelstraat 3, bij Van Niekerk

Het ACTA is de "tandartsuniversiteit" van Amsterdam

ACta in Almere

Bokhout en prahl sarphatistraat

Monique D*

Monique D*

25-12-2011 om 17:56

Dankjewel, mix

Hier heb ik wat aan. Bedankt voor de informatie en de tips om beter te kunnen zoeken in het Archief.
En wat die andere reacties betreft: eh nee, het Forumbeheer is niet mijn secretaresse en ik tref ze ook niet aan in de supermarkt, maar ik heb hen de vraag gesteld of ze die verdwenen reacties tevoorschijn konden halen. Ik dacht dat ze echt verdwenen waren en aangezien zij deze site beheren èn diegenen zijn die ze tevoorschijn kunnen toveren heb ik hen een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen. Toen deed ik het op deze manier in de hoop dat er meer mensen zijn die mij kunnen helpen.
Maar ik weet nu hoe ik in het Arcief moet zoeken, nog bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.