Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kaaskopje

Kaaskopje

27-05-2012 om 00:56

Pfeiffer


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

04-06-2012 om 07:05

Jeeeee

Wat een tegenvaller weer. Sterkte!

Ach roefel toch

Net als bij Kaatje Heksenvet thuis kijken we ook elke dag wel of er nog nieuws is. En nu komt dit er ook nog overheen. Sterkte voor jullie hele gezin.

Fiorucci

Fiorucci

04-06-2012 om 07:22

He bah

Wat een tegenvaller,sterkte!!

Tineke

Tineke

04-06-2012 om 07:44

Ach nee

Wat sneu, wat naar nu weer. Veel sterkte, en weer opnieuw veel beterschap.

Nee hé?

Bah ook dat nog...........Ik zal de hele dag duimen voor jullie.....Op een goede afloop...
groeten albana

Vic

Vic

04-06-2012 om 08:51

Sterkte

Wat vervelend zeg, zit je volop in je herstel krijg je dit er weer bij. Veel sterkte voor jullie allemaal.

Rafelkap

Rafelkap

04-06-2012 om 09:18

Onee

Ik hoop dat ze de operatie straks goed doorstaat (en jullie ook!) en dat het vanaf nu alleen maar beter gaat.
Hou vol!

Irene

Irene

04-06-2012 om 09:19

Geen onderwerp

Wat een ellende toch allemaal. Ik heb zo te doen met jullie dochter, die zich al zo ziek en ongelukkig en angstig voelt, en dan nog weer een operatie er bovenop. Bah.
Ik denk aan jullie vandaag en duim dat de operatie voorspoedig verloopt en dat het mee zal helpen het herstel daarna juist sneller te laten verlopen. Wel heel fijn dat kaaskopje vannacht in het ziekenhuis kon blijven!
Heel veel sterkte!!

Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-06-2012 om 09:49

Ach

Wat een tegenvaller zeg! Veel sterkte voor jullie allemaal!

Potverdorie

Wat een pech! Heel veel sterkte weer!

Vera*

Vera*

04-06-2012 om 10:21

Getsie

Ik stuur nog maar eens veel sterkte en beterschap jullie kant op.

tonny

tonny

04-06-2012 om 10:41

He wat naar!

Heel veel sterkte, hopelijk verloopt de operatie voorspoedig. Wat een tegenslag, bah!!

Verdorie

Wat een tegenvaller. Veel sterkte!

He, kaaskopje, roefel & kinderen....

Wat een narigheid allemaal!!!

Pff...ik hoop dat het van hier af alleen nog maar gestaag bergopwaarts zal gaan met dochter!

Sterkte!!

Ingrid

Tihama

Tihama

04-06-2012 om 14:40

Nog steeds veel sterkte

Ik hoop dat het snel beter gaat

marinade

marinade

04-06-2012 om 15:55

Sterkte

Het is wel veel op jullie bordje. Hopelijk vanaf nu herstel voor jullie dochter. Sterkte en beterschap!

elsje78

elsje78

04-06-2012 om 18:11

Sterkte

Hopelijk knapt ze hierdoor nu heel snel op, wat een verhaal zeg! sterkte voor jullie allemaal!

groetjes

Dikke kaars

voor dochter en voor jullie allemaal, wat een tegenvaller, maar toch wel fijn dat het ontdekt wordt voor jullie weer in een acute situatie thuis belanden..

Wat is gezond zijn toch een voorrecht!

Sterkte voor jullie allemaal, het zal wel extra moeilijk zijn om te herstellen als je ook nog pfeiffer onder de leden hebt!

Guinevere

Guinevere

04-06-2012 om 19:26

Spuit 11 maar toch

Kaaskopje en Roefel, ik ben even niet geweest vanwege vakantie, maar met enige vertraging wens ik jullie veel sterkte om je hier door heen te slaan. En vooral voor de meiden natuurlijk.

Wat naar

veel sterkte voor jullie allevier.

mirreke

mirreke

04-06-2012 om 20:21

Wat n schrik!

Ik lees het hele verhaal nu pas! Wat een schrik, en zeker die bibbers in je benen, dat het allemaal zo heel anders had kunnen aflopen, nou, die kan ik me levendig voorstellen. Wat ongelooflijk naar dat ze nu weer geopereerd moet worden, en ze heeft er zo te lezen al een hele schrik aan overgehouden.
Wat alert en goed van jullie, die snelle doortastende reactie! En wat eng, als je dat niet had gedaan...
Ik hoop dat de operatie van morgen goed verloopt, en dat jullie dochter dan sneller opknapt en ook haar angst weer een beetje kwijtraakt.
Sterkte ook voor jullie.
Zo'n ervaring zet je weer heel anders in het leven...

margje van dijk

margje van dijk

04-06-2012 om 21:15

Nog meer sterkte

Ik sluit me graag aan: nog meer sterkte voor jullie allemaal!

Margje

Kaaskopje

Kaaskopje

04-06-2012 om 21:24

Vandaag

Zoals Roefel aangaf heb ik vannacht bij haar in het ziekenhuis geslapen. Heel riant ook in een ziekenhuisbed. Tja, en dan staat de ochtend verder in het teken van wachten tot ze opgehaald wordt. Roefel is in de loop van de ochtend weer naar het ziekenhuis gekomen. Maar ze is dus geopereerd en rond een uur of vier was ze weer terug op haar kamer (een privékamer inmiddels). Ze hebben haar wat langer op de uitslaapkamer gehouden omdat ze pijn had en die is eerst naar acceptabele vormen terugverdoofd. Ik moet zeggen dat ze verder eigenlijk weer heel aanspreekbaar was. Ik ben wel optimistisch gestemd dat het herstel nu vlot kan verlopen.
Wat er mis was gegaan is dat ze veel vocht verloor uit de wond, wat veroorzaakt bleek te zijn doordat op de een of andere manier de lagere huidlagen weer losgegaan waren. Er is nu zoals Roefel ook al uitlegde een matje onder haar huid geplaatst waar de huid zich aan kan hechten en weer stevig kan worden.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

04-06-2012 om 21:26

Nou zeg

Wat een akelige tegenvaller. Ik zeg niet zoveel in dit draadje, maar lees trouw mee. Wat naar voor jullie dochter. Nu maar hopen dat dit dan de laatste grote hobbel is en dat het vanaf nu smooth sailing wordt naar beterschap.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-06-2012 om 21:28

Kaarten

Ik wil iedereen die een kaart heeft gestuurd onzettend bedanken. Ze was erg verrast

Sjonge

Ik liep een paar dagen achter hier, dus schrik met terugwerkende kracht nog eens. Sterkte allemaal daar, hopelijk gaat het vanaf nu in stijgende lijn allemaal!

Zie dit nu pas...

Wat afschuwelijk allemaal! Ik hoop dat het vanaf nu weer snel beter gaat met jullie dochter. Veel sterkte toegewenst in de komende tijd.

Groet,
Mariola

Bellefleur

Bellefleur

05-06-2012 om 10:01

Kaaskopje, roefel

Hoe is het vandaag met de patient? En hoe is het met jullie?

Herstel

Wat vervelend dat ze weer geopereerd moest worden, maar fijn dat ze na deze operatie goed aanspreekbaar is. Hopelijk kan het herstel nu echt in gang gezet worden. Wat een ervaring zeg ( er wordt veel aan jullie gedacht!

Coco

Coco

05-06-2012 om 16:43

Oei

Veel sterkte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.