Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ans

Ans

22-01-2009 om 11:44

Pijn in bil en been (na de onderrug)

In sept okt kreeg ik ontzettende pijn in onderrug en kon ik niet meer zitten. Ik ben ervoor vaak naar de fysiotherapeut (man ther.) geweest maar daar had ik niet veel baat bij. Iemand opperde een acupuncturist en vanaf die tijd ging het beter. Weg pijn in de rug maar daarna leek het wel gezakt te zijn naar bil en been met uitstraling naar voeten. Zitten, liggen doen pijn en staan bij de enkels. Slapen doe ik slecht. Ik ben wel weer voorzichtig gaan sporten en kan achteruit en opzij dribbelen maar niet vooruit beetje hardlopen. Ik kom nog steeds wekelijks bij de acupuncturist en hij meent dat ik aan het ontgiften ben en dat alles naar beneden zakt. Daar heb ik mijn twijfels bij. heeft iemand dit wel eens gehad en wat zou ik moeten doen. Ik zit voor 2009 al aan mijn tax voor wat betreft de vergoedingen dus alles wat nu komt moet ik volledig zelf betalen (eerst kreeg ik een kleine vergoeding), tja en dan weet ik niet of ik bij de acupuncturist moet blijven (geeft wel verlichting) of naar een chiropractor moet of een man. therapeut of een fysiotherapeut.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

22-01-2009 om 12:01

Fysio en huisarts

uitstralings pijn in been, word vaak veroorzaakt door een blokade in de rug, dan zit de pijn daar wel niet, toch is het daar mis.
Ontgiften?? pfff lijkt me een zweef verhaal.
Ik heb een hernia gehad en daardoor viel ook een van mijn benen soms uit, en had ik daar erg veel pijn in, terwijl het euvel toch in mijn rug zat.
greot, polly

Brianna F

Brianna F

22-01-2009 om 12:19

Hernia?

Klinkt heel erg als een hernia. Meneer F. heeft precies hetzelfde gehad en eindigde (na telbare fysio's, manueel therapeuten e.d. te hebben versleten) met een dubbele hernia-oparatie. Een MRI zou in jouw geval uitkomst bieden.

johanneke

johanneke

22-01-2009 om 13:11

Ans

Osteopaat en manueel therapeut. Vind ik altijd weer van die wonderdokters. Ik zou naar allebei gaan. (Osteopaat hoeft niet zo vaak).
Heel veel sterkte!
Johanneke

Ans

Ans

23-01-2009 om 15:00

Chiropractor

Het wordt een chiropractor, op aanraden van iemand van school die daar veel baat bij had. er is nu ook vreselijke nekpijn bijgekomen dus ik ben ontzettend blij dat ik maandag al terecht kan.
Bedankt voor het meedenken en als het wat is zal ik het melden, wie weet kan ik er een ander mee helpen.

reina

reina

24-01-2009 om 10:44

Si-gewricht

Daar denk ik ook aasn, ik herken de klacht en heb zelf al jaren last van dat gewricht (al is het geen ischias, het schijnt wel hetzelfde effect te geven). Toen het heel erg was droeg ik een bekkenband, dat hielp. Verder helpt het om veel van houding te wisselen en niet lang achter elkaar te staan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.