Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Pijn in borst/tepel

Sinds een tijd (paar maanden?) heb ik pijn in mijn rechterborst en tepel. Het is een brandende, zeurderige pijn en soms wat stekend.
Ik heb 8 mnd borstvoeding gegeven en ben daar nu bijna 4 mnd mee gestopt, langzaam afgebouwd vanaf 6 mnd. Hormonen zijn weer redelijk normaal, ben inmiddels 2x ongesteld geweest.

Ben vandaag bij de huisarts geweest. Ze heeft gecontroleerd. Niets te zien/voelen. Advies: gewoon afwachten, moet vanzelf over gaan. Na BV mag het een jaar duren voor alles weer gewoon is zei ze.

Ik vind het nogal onbevredigend. Heb wel de hele dag door (zeurende) pijn en daar wil ik af. Vind het ook gek dat het maar aan 1 kant is. Linkerborst voel ik niks.

Herkent iemand dit? Tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lynna

Lynna

27-02-2009 om 06:43

Ook

Ik heb hetzelfde (gehad). Zelfs mammo laten maken. Maar ik ontdekte dat het erger was in de 2 weken voor mijn menstruatie. Ik ben teunisbloem gaan slikken en sindsdien heb ik er geen last meer van.

Misschien helpt dat jou ook?

Lady Grey

Lady Grey

27-02-2009 om 09:28

Hier

kon de arts ook niets voelen of zien, wel door voor mammo, en er blijkt een onschuldig klein bultje met de zwaarbeladen naam tumor te zitten, mag gewoon zo blijven maar als ik er teveel last van krijg mag ik het ook weg laten halen. Een tante van mij heeft de ervaring dat ze dan snel weer terug zijn, dus ik laat het even zo. In de loop van de maand wordt het wel altijd wat erger, dus ergens spelen hormonen ook mee.

p.s. een mammo is geen pretje, probeer er eventueel een te plannen vlak na je menstratie, dan is de ´druk´ er iets vanaf....

wiggie

wiggie

27-02-2009 om 22:30 Topicstarter

Ga ik proberen

Hoi Lynna,
ik ga morgen gelijk teunisbloem kopen. Ben benieuwd.
En zal ook in de gaten houden of het erger/minder erg wordt gedurende de cyclus. Nou is mijn cyclus nooit regelmatig, maar wie weet.
Bedankt in elk geval.

En ja, ik ben eigenlijk wel blij dat ik geen mammo hoef. Heb genoeg gedoe aan m'n lijf gehad de laatste jaren met zwangerschappen/bevallingen/borstvoeding.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.