Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Relithe

Relithe

04-08-2012 om 10:49

Pijn na trekken tand lijkt erger te worden

Afgelopen dinsdag heb ik een tand laten trekken waarbij de ontsteking die erbij zat mee is gegaan volgens de tandarts. Eerst kon ik de napijn nog wel met twee ibropufens hanteren maar nu helpt zelfs dat bijna niet meer. Ik leef nu al dagen op pijnstillers en het lijkt niet over te gaan. Ik begin me een beetje zorgen te maken dat de ontsteking misschien toch niet helemaal weg was en zich nu in de holte van de getrokken tand bevindt.. Ik heb ook niet zoveel zin om weer terug naar de tandarts te gaan(ben nogal een angsthaas) dus ik hoop dat iemand hier me kan vertellen wat normaal is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bellen

Enkele dagen napijn hoort er vaak wel bij maar dit duurt wel erg lang. De pijn had zeker minder moeten worden en niet steeds erger. Ik zou toch even teruggaan naar de tandarts,in ieder geval bellen, misschien kan hij je een antibioticakuur voorschrijven voor de ontsteking.

Zsm naar laten kijken

Dit duurt te lang.

Een ontsteking verdwijnt niet altijd met de getrokken kies. De ontsteking kan ook in je kaak zitten, of er zit nog een stukje kies. Naast het trekken moet de tandarts toch ook iets gedaan hebben om de boel schoon te maken zodat de ontsteking daadwerkelijk weg is/gaat.

Bellen dus, en zo snel mogelijk terug. Een fotootje kan opheldering geven.

Spoelen met een goedje van de apotheek kan ook veel goed doen. Perio-Aid is een goeie.
Maar dat moet wel in overleg met je tandarts.

Enne... Angsthaas... doe jezelf een lol en ga in de toekomst naar een speciale tandarts waarbij je je op je gemak voelt. Zoooo belangrijk en zoooo fijn.

Relithe

Relithe

04-08-2012 om 21:11

Bah,

Toch bellen dus, ik heb wel een spoelmiddeltje van de drogist gehaald, de tandarts heeft zelf niks schoongemaakt ofzo.. Ik heb ook het gevoel dat de tanden die er naast zitten pijn doen maar dat zal van de ontsteking komen denk ik.
Ik heb trouwens een angstandarts, wel een heel prettige en rustige man gelukkig, maar ja, hier ben ik niet blij mee. En over twee week heb ik een afspraak staan voor een etsbrug, dat kan ik vast ook al wel uitstellen denk ik
Ibropufen helpt ook al niet zo erg meer nu, ik kan toch ook niet steeds meer gaan slikken..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.