Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-08-2011 om 11:07
Mijn dochter heeft sinds 3 jaar af en aan pijn aan een bobbel aan de zijkant van de wreef. Het is een verdikking, lijkt wel bot en soms doet het enkele dagen zeer en dan weer weken niet. Omdat ze er wel mee kan lopen en flink aan het groeien is, lijkt het me iets van groeipijn. Ze weet niets meer van een kwetsuur aan haar voet. Iemand een idee voor we naar de dokter gaan?
Dorry
06-08-2011 om 14:27
Bij de rechtervoet, rechts
Als je vanaf je kleine teen naar boven over je wreef gaat, daar ongeveer halverwege. Een breuk doet toch lang zeer en daarna gaat het toch over? Of is het misschien zo'n bobbel als sommige mensen op hun polsen hebben?
Dorry
06-08-2011 om 19:46
Bot
Ik ken wel mensen met een aangegroeide bobbel op hun wreef, dat zou dus wel kunnen. Geen idee of het bij je dochter ook zo is..
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
07-08-2011 om 09:57
Klein bultje
Het is gewoon een klein bultje, zo groot als een erwt, maar je ziet hem echt zitten. Soms heeft ze er erg veel last van en soms hoor je haar er weken niet meer over. Wat wel heel opvallend is, is het feit dat ze er alleen 's avonds of in het weekend last van heeft. En om daarvoor naar de huisartsenpost te gaan.... Die is voor de acute gevallen, maar dit laait af en toe op en ze kan er gewoon mee lopen. Toch een soort groeipijn? Ze is nu 12 en is in 1 jaar 2 schoenmaten gegroeid. Ook haar voeten worden steeds breder.
Dorry