Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Pijnlijke bobbel op wreef

Mijn dochter heeft sinds 3 jaar af en aan pijn aan een bobbel aan de zijkant van de wreef. Het is een verdikking, lijkt wel bot en soms doet het enkele dagen zeer en dan weer weken niet. Omdat ze er wel mee kan lopen en flink aan het groeien is, lijkt het me iets van groeipijn. Ze weet niets meer van een kwetsuur aan haar voet. Iemand een idee voor we naar de dokter gaan?

Dorry

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

06-08-2011 om 12:14

Binnen- of buitenzijde

Aan wélke zijkant van de wreef?

Tirza

Dorry1

Dorry1

06-08-2011 om 14:27 Topicstarter

Bij de rechtervoet, rechts

Als je vanaf je kleine teen naar boven over je wreef gaat, daar ongeveer halverwege. Een breuk doet toch lang zeer en daarna gaat het toch over? Of is het misschien zo'n bobbel als sommige mensen op hun polsen hebben?

Dorry

Bot

Ik ken wel mensen met een aangegroeide bobbel op hun wreef, dat zou dus wel kunnen. Geen idee of het bij je dochter ook zo is..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Dorry1

Dorry1

07-08-2011 om 09:57 Topicstarter

Klein bultje

Het is gewoon een klein bultje, zo groot als een erwt, maar je ziet hem echt zitten. Soms heeft ze er erg veel last van en soms hoor je haar er weken niet meer over. Wat wel heel opvallend is, is het feit dat ze er alleen 's avonds of in het weekend last van heeft. En om daarvoor naar de huisartsenpost te gaan.... Die is voor de acute gevallen, maar dit laait af en toe op en ze kan er gewoon mee lopen. Toch een soort groeipijn? Ze is nu 12 en is in 1 jaar 2 schoenmaten gegroeid. Ook haar voeten worden steeds breder.

Dorry

Tirza G.

Tirza G.

07-08-2011 om 12:40

Klinkt

inderdaad als een ganglion. Google er maar eens op

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.