Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

MarleenTY

MarleenTY

06-07-2009 om 10:21

Pijnlijke knieen door de warmte?

Sinds de warmet in Nederland heeft toegeslagen heb ik aan het eind van de dag enorm last van pijnlijke knieen. Het zit echt IN mijn knieen, dus niets helpt. Iemand hier bekend mee en -nog liever- een oplossing?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

06-07-2009 om 13:36

Vocht?

Veel mensen houden vocht vast als het warmer dan gewoonlijk ia, als dat ook in je knieƫn het geval is kan dat pijnlijk zijn. M isschien is dat het?

MarleenTY

MarleenTY

06-07-2009 om 14:28

Geen uiterlijke veranderingen te zien...

Van de buitenkant is niets te zien, het zeurende gevoel zit echt IN mijn gewricht. Ook nu overdag begint het op te spelen. Heb het een paar keer in de avond-uren gehad, maar vandaag dus ook overdag.

Vic

Vic

06-07-2009 om 21:03

Vlekjes?

Met vocht hoef je niet altijd opgezwollen te zijn. Ik heb last van een zelfde soort pijn, voornamelijk in mijn polsen, en er zijn dan een soort van witte vlekjes te zien. Wat bij mij helpt is regelmatig met koel water afspoelen en mijn armen (en soms ook benen) omhoog houden. Languit op de bank dus, met een kussentje onder je benen.

Lynna

Lynna

08-07-2009 om 20:04

Ook

Maar alleen in 1 knie. Het is vandaag een stuk koeler, maar dat heeft niet geholpen. Ik vraag me af of het door de warmte komt, maar ik zou eigenlijk geen andere oorzaak weten.

Hoe is het nu bij jou?

MarleenTY

MarleenTY

09-07-2009 om 13:57

Het gaat al beter

vandaag heb ik er gelukkig nog geen last van gehad. Even afwachten hoe het vanavond is. Mijn gevoel zegt dat het toch met de warmte te maken heeft...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.