Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

11-10-2009 om 12:40

Pollyman is nooit ziek en ligt nu al 2 dagen op bed met hoofdpijn

gisteren begon het, hij nam maar een paracetamol en ging gewoon door met bezigheden, maar het werd erger en erger, Ik kwam rond 4 uur thuis en ben nog ibubrofen gaan halen voor hem, hij is naar bed gegaan, met nog meer paracetaomol en ibubrofen, het werd erger en erger, heeft vanacht wat rond gelopen beneden, en overgegeven kon niet liggen want zelfs dat deed pijn. Af en toe toch gaan ligggen en wat weggedoezelt.
nog meer pijnstillers en het hielp niks. Dus vanmorgen de huisartsenpost maar gebeld en hij blijkt spanningshoofdpijn te hebben. Na een warm bad werd het iets minder en nu ligt hij te slapen met diclofenac zetpil.
Iemand ervaring met zulke hevige hoofdpijn??

groet, een ongeruste polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jun

Jun

11-10-2009 om 13:33

Begrijpelijk

Het gaat toch eindelijk een beetje beter met zoon? Hij heeft er waarschijnlijk veel over gepiekerd en komt nu een beetje tot rust. Herkenbaar, dat heb ik ook. Veel rust geven, maar regelmatig kijken hoe hij er aan toe is en als er extra symptomen komen wel weer de arts bellen.
Sterkte ermee! Groetjes Jun

Bastet

Bastet

11-10-2009 om 14:13

Niet teveel

Niet al teveel pijnstillers nemen hoor,sommige hoofdpijnen moet je gewoon uit laten sudderen,dan helpt blijven slikken echt niet.Gezien het overgeven kan het ook migraine zijn.
Groetjes,Bastet

Genoeg drinken

als het spanningshoofdpijn is, dan kan dat inderdaad zijn van de afgelopen periode. Dat is best een mogelijke verklaring.
Verder kan ik het niet laten om toch te melden dat hij genoeg moet drinken. Gebrek aan vocht kan ook hoofdpijn veroorzaken.
Verder hoop ik gewoon dat het snel over is.

groetjes van Purk

Guinevere

Guinevere

11-10-2009 om 16:51

Massage

Probeer eens een goede nek-schoudermassage toe te passen, al dan niet met een rum-cola ernaast. Ik heb enige ervaring met dergelijke hoofdpijn, en die kwam inderdaad uit mijn nek. Ik kon het daglicht niet verdragen, pijnstillers hielpen niet, wat een ellende. Tot die massage en die rum-cola. Die massage moet je dan wel regelmatig herhalen natuurlijk.

Nog niet beter - dan naar de hap

Hoi Polly,

Naar dat je man ziek is. Als hij zich nog niet beter voelt zou ik toch de HAP nog een keertje bellen en/of langs gaan vanavond, zeker als hij nooit hoofdpijn heeft is dat misschien wel de moeite waard.

Beterschap gewenst!

Mariel

Heftig!

ik zou hem toch maar goed in de gaten houden. het zou ook ernstiger kunnen zijn dan spanningshoofdpijn. dat overgeven klinkt toch wel heftig. als hij suffig wordt of zijn hoofd niet naar voren kan buigen, zou ik meteen met hem naar de hap hap gaan.

reina

reina

11-10-2009 om 22:07

Polly

Ik heb dat ook regelmatig gehad, van spanningshoofdpijn kun je zó beroerd zijn, geen enkele houding is goed, licht is een ramp en overgeven hoorde er ook bij. Ik ging liggen in een donkere kamer, goed kussen, soms eerst een hete douche en op de pijnlijke plekken warmtepleisters plakken verlichtte het soms wat. Weinig eten, wel water of thee drinken. Maar hou het idd wel in de gaten, als er koorts bijkomt de arts weer even bellen. Sterkte voor jullie allebei!!

Polly Shearman

Polly Shearman

12-10-2009 om 10:27

Oh die eigenwijze man van mij

Toen die diclofenac werkte heeft hij als een blok geslapen voor een paar uur, ik moest gisteren middag/avond gaan werken. Ik moest maar gewoon gaan want hij bleef tenslotte ook niet thuis als ik hoofdpijn had ( ja daar had hij natuurlijk ook wel gelijk in) hij hield me per sms op de hoogte, bestelde pizza met de kinderen en hield zich koest.
Tegen 8 uur nam de pijn weer toe, maar hij kon zichzelf geen zetpil geven ( !?!?!??!?!) dus toen ik om 9 uur thuis kwam was hij een zielig hoopje mens. (kinders lagen allemaal op tijd op bed dus daat had hij geen "last" van gehad. Tegen 10 uur werkte de zetpil goed en kon hij gaan slapen. Vanmorgen om half 7 ging zijn wekker, hij moest met zoons naar de tandarts... gaat dat dan wel?? Ja hoor ik voel niks!!
Toen hij terug kwam van de tandarts ging hij zich omkleden??? in zijn werk kleding.. hmm?? schat schud eens met je hoofd, en buk een een en kom eens omhoog?? JAAAAAAA dan doet het wel zeer, maar als ik me rustig houd dan niet.... en toch gaan werken die man van mij?????? eigenwijs!!! hij heeft geen kantoor baan! nee hij maakt trappen en zet ze dan weg in gebouwen enz. Erg lichamelijk werk, veel sjouwen enz..
zoooo eigenwijs!!

Erg bedankt voor jullie reakties, ik denk idd dat het ook de stress is maar de dokter wilde ons op het hart drukken dat het echt niet van stress hoeft te komen ook een verkeerde beweging kan dit veroorzaken.

Ik verwacht hem ieder moment weer thuis, want het lijkt me erg sterk dat hij het zo een hele dag volhoud.

groet, polly

Vera*

Vera*

12-10-2009 om 11:36

Polly

Vervelend he, zo een eigenwijze man. Als die dan thuiskomt dan ligt ook op het puntje van je tong:"had ik het niet gezegd".

Polly Shearman

Polly Shearman

12-10-2009 om 12:02

Hij is nog niet thuis

heeft gesmst dat het prima gaat en hij niks voelt...
ja ja...straks ligt hij volgend weekend weer een heel weekend op bed.

ach ja.. we zullen wel zien

Guinevere

Guinevere

12-10-2009 om 20:18

Masseren!

Ik blijf erbij, masseren die man, zeker na al die inspanningen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.