Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

bertje1

bertje1

19-04-2012 om 21:24

Raar geluid in hoofd vlak voor slapen kind

nou de titel zegt het al: mijn zoon van ruim 7 heeft nu ruim 1.5 of 2 weken vlak voor hij gaat slapen een hard geluid in zijn hoofd. vandaag was het wat anders, meer trillen. Het is nogal vervelend want ik moet bij hem blijven etc. Ik ken het effect van 'vallen' en geluiden kun je ook wel wat van lezen op internet. Maar moet ik hiermee naar de huisarts? Hij is verder vrolijk heeft geen (hoofd)pijn of zo.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bertje

Kijk eens of je iets vindt in deze draad waar je iets mee kunt?

http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/FRshowpost.cgi?actueel=0&archief=1&thread=173510&forum=32&post=2853638

Google anders eens op Alice in Wonderland syndroom. Er staat meer over in het archief, o.a. over "dingen ver weg zien", "dingen anders zien" oid. Dat gaat vnl over dingen zien, maar dingen horen tussen waken en slapen komt ook vaker voor meen ik.

Oren

Misschien zitten zijn oren dicht. Mijn zoontje hoor ook regelmatig geluiden in zijn hoofd, als hij in bed gaat liggen. Nu weten we dat hij problemen heeft met zijn oren, dus hebben hem zijn oren laten klaren. Daarna had hij er geen last meer van.
Wie weet is het zoiets simpels.

groetjes van Charlotte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.