Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kiki

Kiki

20-05-2010 om 23:39

Reina, mag ik je wat vragen

een paar maanden geleden postte ik een draadje dat mijn ogen zo achteruit waren gegaan bij mijn laatste zwangerschap.

Jij zei toen dat je dat ook had. Ik vroeg mij af wanneer jij concludeerde dat dit blijvend was. Ik heb mijn ogen onlangs laten meten bij de oogarts en beide ogen zijn driekwart punt achteruit gegaan. Mijn oogarts sluit uit dat dit door de zwangerschap komt, maar ik weet wel zeker dat het daardoor komt. Omdat ik dat met de oudste ook al had, daar werd het toen uiteindelijk weer beter.

Ik ben aan het dubben of ik een nieuwe bril moet kopen, met nieuwe glazen. Maar ik geef nog borstvoeding en ik weet eigenlijk niet of dit permanent zo blijft.

Zijn jouw ogen helemaal niet meer vooruit gegaan na je zwangerschap? Wanneer wist je dat ongeveer?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

21-05-2010 om 09:25

Kiki (o.t.)

"Maar ik geef nog borstvoeding en ik weet eigenlijk niet of dit permanent zo blijft."
Meen je dat nou?!

ik

ik

21-05-2010 om 14:18

Kiki

Reina is aan het kamperenkomt na Pinksteren weer terug, denk zeg het maar even.

Kiki

Kiki

21-05-2010 om 21:47

Carmen

ik zit echt je bericht te lezen en ik denk 'wat bedoelt ze nou toch' Toen drong het ineens tot mij door wat ik nou precies zeg. Lol

Ik bedoelde natuurlijk de achteruitgang met mijn ogen en niet dat ik me afvraag of ik permanent borstvoeding zal geven

Carmen

Carmen

22-05-2010 om 22:50

Gelukkig

Ik ben groot voorstander van borstvoeden, heb het ruim een jaar gedaan. Maar er zijn grenzen

Carmen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.