Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

nikje

nikje

22-10-2012 om 21:57

(rode) bultjes ledematen kleuter

Hallo,

Zoon (3) heeft sinds kort zijn bovenbenen en onderarmen onder de bultjes zitten.
Sommige huidskleur, sommige rood en variërend tussen die twee.
Hij klaagt niet over jeuk maar krabt wel geregeld.
In zijn gezicht lijkt het nu ook te beginnen en een paar bultjes lijken nu te gaan ontsteken.
Nu is zoon een behoorlijke bikkel die niet gauw klaagt, heeft bijvoorbeeld lang met een middenoor ontsteking doorgelopen zonder 1 klacht.
Dus ik kan niet goed bepalen of het nu zeer doet of niet.
We zijn niet van wasmiddel, badspul oid veranderd dus dat kan het, lijkt me, niet zijn.
Maar wat dan wel? Iemand een idee? Zou ik hiermee naar de dokter moeten?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

22-10-2012 om 22:21

Kunnen het

waterwratjes zijn?

nikje

nikje

22-10-2012 om 22:46

Zoveel?

Weet ik niet
Zijn armen en benen zitten echt vol, ik vind het niet echt wratjes, het zijn echt pukkeltjes.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kan denk ik

heel veel zijn...

ik ben 2 weken geleden naar huisarts geweest met zoon, met pukkeltjes/bultjes op armen en benen, en dat blijkt soort van ontstoken haarzakjes te zijn, hoef je niets aan te doen gaat vanzelf ook weer over. Kan wel lang duren, maar ik denk dat wij niet kunnen beoordelen wat het is, daarvoor moet je echt naar de dokter.
gr Nora

ishtar

ishtar

23-10-2012 om 08:25

Dat kan

Mijn zoon had er ook heel veel, op armen, benen en buik. Ze lijken ook niet op wratjes, maar op 'smalle, hoge' pukkeltjes. Als ze rood worden gaan ze ontsteken en daarna verdwijnen ze. Tenminste, zo ging dat hier. Mijn zoon had er ook last van, jeuken. Daar hebben we toen een zalfje van de dokter voor gekregen.
Misschien toch even aan de arts laten zien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.