Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mari

Mari

16-05-2009 om 17:35

Rode rand om nagels

Het was mij deze week opgevallen dat mijn vingernagels aan het uiteinde een rode rand hebben. Bij sommige vingers bijna de helft van de nagel. Nu zie ik net dat mijn teennagels het ook hebben. Heeft dit wat te betekenen? Herkent iemand dit? Lijkt mij zo'n stomme vraag om mee naar de huisarts te gaan.

gr. Mari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bedoel je....

als ik naar mijn vingernagels kijk, dan zie ik eerst dat halve maantje, dan drie kwart roze, dan een baan donkerroze, kan je aanzien voor rood en dan een wit randje.

Waar heb jij dat rode randje?

groetjes van Purk

Mari

Mari

17-05-2009 om 09:34

Purk

Ik zie net dat ik die halve maantjes niet meer heb, alleen nog bij 1 duim. Maar de nagel begint met een haast wit/roze kleur en dan aan het uiteinde een dikke donkere band. Bij sommige vingers is bijna de helft van de nagel die kleur. Het is meer bruin/rood.

gr. Mari

Rafelkap

Rafelkap

17-05-2009 om 09:51

Nooit stom

Een vraag aan de huisarts is nooit stom. Ik herken dit niet, misschien is het wel een bijwerking van medicijnen? Ik zou toch even langs de huisarts gaan.

Polly Shearman

Polly Shearman

17-05-2009 om 11:09

Bnn scheurkalender

daar stond laatst uitgelegt waar die halve maantjes voor waren en ook wat er aan de hand is als ze er niet meer zijn.. betekend wel iets dus.. alleen wat?? geen idee. Kan je daar niet op googlen? halve maandjes nagels?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.