Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tango

Tango

22-01-2013 om 21:13

Rode teen

Tangodochter had vanavond opeens (nou ja, opeens, ze zei dat ze het al een tijdje had) een rode, beetje opgezette middelste teen. Ik zag er niets aan, nagel lijkt niet ingegroeid o.i.d. maar de pijn zat wel rondom en iets onder de nagel. Wat zou het kunnen zijn en wat zou je eraan kunnen doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

22-01-2013 om 22:02

Als eerste denk ik aan

een winterteen! Niet zo gek met dit weer. Heeft dochter ook een paar keer gehad: rood/wit, gezwollen, maar ook vooral jeukerig. Heeft ze dat? Belangrijk is uiteraard dat ze warme voeten houdt buiten én dat de schoen niet knelt, te klein is. Overigens had mijn dochter er vooral last van als ze onder de douche stond (met warm water).
Gr. Bibi

Tango

Tango

23-01-2013 om 14:57

Meer pijnlijk

Volgens mij is het vooral pijnlijk en niet jeukerig, maar zal het haar vragen, ze is nu bij een vriendinnetje. Verder inderdaad rood en wat opgezwollen. Het zou goed kunnen dat ze meer last heeft met douchen want daarna begon ze erover. Bedankt alvast!

Roosje Katoen

Roosje Katoen

23-01-2013 om 16:47

Ontstoken

Het kan ook een onsteking zijn. Dan helpt weken in Biotex goed.

Tango

Tango

23-01-2013 om 22:41

Meer info

De teen is iets minder rood, maar nu toch vooral naast de nagel. Misschien toch iets ingegroeid? Kan het niet zo goed zien. Helpt weken in Biotex dan ook? En mocht het ook soda zijn, want Biotex heb ik niet in huis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.