Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Rode wangen

Mijn zoontje van 4 heeft sinds gisteren knalrode/warme wangen en begin deze avond zag ik dat 1 oorschelp ook rood was. Nu heeft hij altijd al een droog huidje gehad die soms een beetje lichtrood uitslaat maar da's vooral op de dijen. Bovendien smeer ik elke dag een beetje Nivea op zijn gezichtje dus de huid is daar niet zo schraal. Hij lijkt niet ziek te zijn want hij speelt en rent als altijd. De tandarts zei dat hij al z'n tandjes en kiesjes al heeft.
Ik ga even stoppen met de Nivea en doe vanaf nu alleen nog vaseline op zijn gezichtje. Maar ondertussen vraag ik jullie of dit op iets lijkt wat ik even in het oog moet houden.. Zwelgje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

22-02-2009 om 21:54

Dik?

Is het ook dik, zwelgje? Kan het bof zijn? Ik begrijp dat je pas met de vaccinatie immuun geworden bent, en dat is met 9 jaar. Zie http://www.rivm.nl/rvp/overzicht_ziekten/bof/index.jsp

Zwelgje

Zwelgje

22-02-2009 om 22:16 Topicstarter

Dik

Ja, het is een beetje gezwollen. Ik herinner me nog dat ikzelf echt heel beroerd was toen ik de bof had, was toen 9 of 10 jr. En mijn zoontje lijkt echt niet ziek, da's het vreemde.

koentje

koentje

22-02-2009 om 22:27

Mijn zoon

had vaak aan eenkant een rood gezicht bij oorontsteking. IUssie verkouden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.