Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Bellefleur

Bellefleur

28-10-2009 om 16:28

Slaperig

Al sinds begin augustus ben ik 's middags zo slaperig. Brandende oogleden, en soms hoofdpijn. Ik dacht telkens dat ik door de drukte van het dagelijks leven slaaptekort had, en ik probeerde 's middags wel eens een middagdutje te doen. Nu heb ik twee nachten 10 uur aan een liggen slapen, en nog ben ik overdag slaperig. Het rare is, dat als ik ga sporten, ik me er overheen kan zetten. Het gevoel komt dan ook niet terug. Het lukt me natuurlijk niet om elke middag te sporten, dus dat is geen oplossing. Wat is het voor iets? Komt het van een schommelend bloedsuiker, heb ik een langdurig virusje, heeft het iets met het begin van de overgang te maken? Nu hoor ik al mensen zeggen (heu) wat zegt de dokter ervan, maar ik zie me nog niet naar de dokter gaan: dokter, dokter ik ben elke middag zo slaperig. Hij ziet me aan komen: heeft u al eens aan een dutje gedacht mevrouw? Kom maar terug als het narcoleptische vormen heeft aangenomen...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

28-10-2009 om 16:36

Toch huisarts

Die is de enige die er wat over kan zeggen.

Al gebeld?

Moeten wij je naar de huisarts sturen dan?
Als je hier al drie maanden mee loopt heb je lang genoeg doorgemodderd lijkt me.
Het dutje doe je al, dus dat zal hij je heus niet adviseren.
Een tip: Als je 's morgens vroeg gaat kun je meteen een nuchtere bloedsuiker laten prikken, weet je meteen of er iets met je bloedsuikerspiegel is.

Damajo

Bellefleur

Bellefleur

29-10-2009 om 09:24

Damajo,

Denk je dan aan diabetes? Bij diabetes heb je toch andere klachten? Ik heb echt het idee dat de huisarts me niet serieus neemt met zo'n klacht.

Bellefleur

Bellefleur

29-10-2009 om 19:58

Bloed laten prikken.

Met bloedarmoede ben ik bekend, ik heb altijd een laag ferritinegehalte. Ik slik daarom altijd ijzer. Dat kan het dus niet zijn. Toevallig heb ik nog een verwijzing voor bloedprikken liggen, ik zou aan de huisarts kunnen vragen of daar nog wat vinkjes bij mogen: b12, en bezinking.
Wat ik hier wilde krijgen was een geruststelling dat het héél normaal was, en dat half OOL dit ook had. Ik ga toch de dokter maar eens bellen. Denk ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.