Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Mieke35

Mieke35

03-12-2012 om 09:29

Slechte stoelgang door dieet margerine?

Ik gebruik al jaren dieet margerine becel. Ze zeggen dat het goed is voor je hart dus dan smeer ik het maar op mijn brood. Nu heb ik laatst gelezen dat er veel belangen zijn dat iedereen braaf zijn brood smeert met margarine. Dat is goed voor de portemonnee van de fabrikanten. Zelfs de voedingsstichting krijgt geld voor het promoten van Becel. Nu heb ik zolang ik me kan herinneren last van diarree. Niet heel erge maar toch....vervelend. Twee weken geleden gestopt met dieet margarine en tot mijn verbazing heb ik nu eindelijk normale ontlasting. Nu kan ik het bijna niet geloven zou ik allergisch kunnen zijn voor dieet margarine? Maar er zit zoveel in margarine dat ik niet weet om welke toevoeging het gaat. Nu mijn vraag. Zijn er meer mensen die allergisch zijn voor margarine? Als je googled op de becel mythe dan schrik je echt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Echtgenoot

heeft er ook last van.

Nog los van die mythe

Als je stopt met die dieetmargarine en je hebt geen last meer, waarom zou je dan weer dieetmargarine gaan eten? En als je verder van geen enkel levensmiddel dat je nu eet, dezelfde klachten krijgt, waarom zou je dan uitzoeken voor welk ingrediƫnt uit die margarine je precies allergisch bent? Gewoon, niet meer eten, klaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.