Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-10-2008 om 21:04
Ik heb een slijmbeursontsteking aan mijn been. Wie weet of er oefeningen zijn om daar van af te komen? IK voel niet zoveel voor een behandeling met een injectie erin... maar heb inmiddels gehoord dat er voor schouderslijmbeursontsteking wel oefeningen zijn die goed helpen..
29-10-2008 om 21:25
Juist rust
dus GEEN oefeningen. Een sluimbeursonsteking is een 'ontsteking'. Als je geen spuit o.i.d. wil: zo min mogelijk belasten.
Sterkte
Bibi
31-10-2008 om 12:09
In voor natuurgeneeswijze?
Ben je ook in voor natuurgeneeswijze?
een slijmbeursontstekeing is goed te behandelen met gekneusd koolblad. Witte/rode of chinese kool "kneuzen" dus zeg maar en paar keer dubbelvouwen tot het een beetje vochtig wordt, en dan uitgevouwen op de ontsteking leggen, of met verband eromheen om je been binden.
een paar keer per dag verversen en na een week ons vertellen of het resultaat heeft gehad! (het scheelt je weer een antibioticakuur).
31-10-2008 om 14:27
Tsja
Koentje:
"Geinig idee hee: rust... Ik ga volgende week verhuizen........"
Als je je zelf ndk wil helpen, moet je idd gewoon doorgaan.
Wat vindt je huisarts?
01-11-2008 om 23:22
Ja...
Een neuroloog waar ik voor iets anders moest zijn heeft die slijmbeursontsteking min of meer geconstateerd. Verder geen advies gegeven, allen dat ik bij mijn huisarts verder kan vragen, mocht het nodig zijn.Punt is ook dat ik er niet zo gek veel last van heb: met name als ik stil zit of lig is het irritant en als ik na stilzitten in beweging kom. Direct na een paar stappen voel ik het niet meer. Klinkt dit bekend als symptoom bij slijmbeursontsteking?