Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

koentje

koentje

29-10-2008 om 21:04

Slijmbeursontsteking

Ik heb een slijmbeursontsteking aan mijn been. Wie weet of er oefeningen zijn om daar van af te komen? IK voel niet zoveel voor een behandeling met een injectie erin... maar heb inmiddels gehoord dat er voor schouderslijmbeursontsteking wel oefeningen zijn die goed helpen..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

29-10-2008 om 21:25

Juist rust

dus GEEN oefeningen. Een sluimbeursonsteking is een 'ontsteking'. Als je geen spuit o.i.d. wil: zo min mogelijk belasten.
Sterkte
Bibi

koentje

koentje

31-10-2008 om 12:05

Geinig idee hee: rust...

Ik ga volgende week verhuizen........

In voor natuurgeneeswijze?

Ben je ook in voor natuurgeneeswijze?

een slijmbeursontstekeing is goed te behandelen met gekneusd koolblad. Witte/rode of chinese kool "kneuzen" dus zeg maar en paar keer dubbelvouwen tot het een beetje vochtig wordt, en dan uitgevouwen op de ontsteking leggen, of met verband eromheen om je been binden.
een paar keer per dag verversen en na een week ons vertellen of het resultaat heeft gehad! (het scheelt je weer een antibioticakuur).

Tinus_p

Tinus_p

31-10-2008 om 14:27

Tsja

Koentje:
"Geinig idee hee: rust... Ik ga volgende week verhuizen........"
Als je je zelf ndk wil helpen, moet je idd gewoon doorgaan.
Wat vindt je huisarts?

koentje

koentje

01-11-2008 om 23:22

Ja...

Een neuroloog waar ik voor iets anders moest zijn heeft die slijmbeursontsteking min of meer geconstateerd. Verder geen advies gegeven, allen dat ik bij mijn huisarts verder kan vragen, mocht het nodig zijn.Punt is ook dat ik er niet zo gek veel last van heb: met name als ik stil zit of lig is het irritant en als ik na stilzitten in beweging kom. Direct na een paar stappen voel ik het niet meer. Klinkt dit bekend als symptoom bij slijmbeursontsteking?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.