Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sporter junior

Sporter junior

20-03-2013 om 19:28

Sporten spierpijn

Ik ben de afgelopen week weer voorzichtig begonnen met sporten. Ik heb vooral mijn armspieren en bovenkant getraind middels toiuwtjespringen, opdrukken en dansen met de Wii. Nu heb ik sinds zaterdag een soort van spierpijn in mijn rechterborst. Het is erg pijnlijk als ik er op druk Ik verneem ook rondom de borst allerlei spieren Zou dit van het sporten komen want ik kan me niet herinneren dat ik ooit spierpijn in mijn borsten heb gehad Kan dit überhaupt wel? Ik haal me namelijk ook van alles in mijn hoofd al heb ik wel een check gedaan en voel geen rare dingen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja hoor

Klinkt als spierpijn. Achter je borst loopt een spier en zeker kan je daar flink spierpijn aan hebben. Als ik je rijtje bewegen lees denk ik dat het door het opdrukken komt. Misschien iets te fanatiek weer begonnen, of geen goede warming-up, of na het sporten geen warme douche?

Sporter junior

Sporter junior

26-03-2013 om 16:11

Dank je wil

Sorry voor de late reactie maar afgelopen week het griepvirus in ons huis. Ik zelf gelukkig niet. Ik moest ook ongesteld worden en dan zijn mijn borsten sowieso pijnlijk maar het leek erger dan normaal maar ik ga er maar vanuit dat he idd. door het sporten komt. Een warme douche is wel een goeie. Ga ik de volgende keer doen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.