Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Syndroom van tietze

Hallo ,
Ik heb vele kwalen en heb nu sinds kort het syndoorm van Tietze er bij (onsteking aan het kraakbeen van het borstbeen) Ik vind dit erg pijnlijk en vroeg me af of er meer mensen zijn die dit hebben en wat zij er tegen doen om de pijn dragelijker te maken?? En of ze ook meerder klachten hebben die met reuma te maken hebben ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kennisje

een kennisje van me had ook het syndroom van tietze en had inderdaad ook fibromyalgie . Wel weer iets anders dan 'gewoon' reuma,maar toch.
Ik geloof dat ze er gewoon pijnstillers voor nam

amk

amk

28-04-2012 om 13:36

Wel tietze geen reuma

ik heb wel tietze maar aanvals gewijs zo'n 2 a 3 aanvallen van een paar dagen per jaar. Vooral veel pijn bij het ademhalen maar ja om daar nu mee te stoppen.......

Ik heb twee dingen die ik naast het slikken van pijnstillers doe. Koelen of verwarmen. De ene keer werkt het een beter de andere keer het andere. Verder blijf ik stug door de pijn heen bewegen omdat anders mijn rug verstijft en dat weer tot problemen lijdt. Dit in overleg met de fysio.

Bij mij is de diagnose ongeveer 15 jaar geleden gesteld en in die tijd is het patroon niet veranderd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.