Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

anna van noniemen

anna van noniemen

27-03-2012 om 11:26

Tandartskosten zoon, deel 2 (en ik begrijp er niks van)

laatst hier gepost, zoon zit bij kindertandarts, iets duurder dan gewone tandarts, tandarts wilde geen brief maken enz (zie archief). Wat schetst mijn verbazing, heb de rekening naar FBTO gestuurd, en ze hebben hem volledig vergoed! Zonder die machtiging dus. En het bedrag ligt boven de max. vergoeding die zij zelf ook op de site aangeven. snapt iemand het nog?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee, daar snap ik ook niks van.

Maar 't is een leuke meevaller toch? Zoek anders even uit hoe ze met fouten hunnerzijds omgaan, of ze ten onrechte vergoede kosten nog kunnen terugvorderen.

skik

Elisa Gemani

Elisa Gemani

27-03-2012 om 13:28

Tandarts

Nee, dat snap ik ook niet Maar in dit soort gevallen kun je het beste je verzekering bellen en vragen hoe het zit. Ter informatie maar vooral ook mocht het niet terecht vergoed zijn en je het alsnog moet betalen...

anna van noniemen

anna van noniemen

27-03-2012 om 17:05

Slapende honden

met bellen ben ik dan weer bang dat ik slapende honden wakker maak....

Elisa Gemani

Elisa Gemani

27-03-2012 om 19:29

Slapende honden

Dat snap ik maar stel dat deze kosten ten onrechte vergoed worden, moet je ze toch achteraf terugbetalen. Want ze komen er toch echt wel achter uiteindelijk. Is het niet nu, dan bij een volgende declaratie oid.
En als je belt, weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

anna van noniemen

anna van noniemen

28-03-2012 om 10:41

ik denk dat ik dat maar doe inderdaad. Misschien struisvogelpolitiek, en misschien klopt het wel gewoon hoor, dat ze kennelijk voor kinderen toch wel alles vergoeden, we zullen zien....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.