Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tips om van het nagelbijten af te komen

Ik ben een 41 jarige nagelbijter en na een flinke ontsteking aan mijn nagelriem (voor de zoveelste keer) wil ik er nu eindelijk vanaf. Maar hoe. Door de jaren heen vaak geprobeerd maar het probleem is dat ik het onbewust doe. Bytex heb ik vaak geprobeerd maar dat helpt dus niet. Iemand nog ideeen. Iemand ervaring met alternatieve dingen? (ik noem maar wat, acupunctuur, geen idee of het bestaat.) Alle suggesties zijn welkom.
Groetjes margriet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gelnagels?

vriendin van me is nagelstyliste. Zij is nu met iemand bezig die bijna geen nagels meer had. Heeft sjabloontjes gezet en gelnagels eroverheen. Nu een aantal weken verder is de eigen nagel bijna op lengte en het ziet er erg mooi uit. ik heb de handen van deze bijter gezien VOOR en NU

Angel

MaximeM

MaximeM

15-12-2008 om 22:22

Vijltjes!

Hoi,

Ik ben van het nagelbijten afgekomen door veel te vijlen. Dus ik had overal vijltjes liggen, in ieder pennebakje op mijn werk, bij de telefoon thuis, bij de salontafel, in mijn tas en in mijn portomonnee, in de auto enz enz. Want als ik een haakje of oneffenheid voelde dan had ik weer de neiging om te bijten. Door dat constant voor te zijn en op tijd te vijlen ben ik van die gewoonte om te bijten af gekomen. Ik heb nog steeds geen hele lange nagels, want ik breek ze nogal gauw (en dan meteen weer vijlen dus) maar bijten doe ik niet meer.

Maxime

p.s. ik heb van die houten vijltjes, die vijlen het fijnste

Hey pelle

Maar hoe kan je dan tegen jezelf zeggen HO STOP als je een haakje hebt of zo, Pelle? Ik bijt gewoon gedachteloos door geloof ik vooral tijdens spannende boeken en spannende films, en daar hou ik nogal van

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.