Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

B...

B...

21-02-2010 om 11:27

Uitstrijkje pap 4


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

10-03-2010 om 15:54

Succes b

Met de uitslag morgen! Enne, dat vloeien... dat had ik ook heel lang, ik geloof wel 3 weken uiteindelijk. De een heeft het meer, langer en heftiger dan de ander, heeft ook te maken met de hoeveelheid weefsel wat is weggenomen en ook of je fysiek actief bent of juist niet.

B...

B...

11-03-2010 om 12:18

Uitslag

De uitslag is goed! Alles is blijkbaar weggehaald. En ze verwachten dat daarmee het volgende uitstrijkje in augustus goed zal zijn.

Ik ben alleen steeds meer aan het vloeien en daarom moet ik vanmiddag toch terug naar het ziekenhuis.
Ze willen even kijken waar dat vandaag komt.

Maar de uitslag is in ieder geval goed nieuws!

Terpi

Terpi

11-03-2010 om 13:55

Moois b!

Dat is goed om te horen, die hobbel is genomen! Nou nog even achterhalen waar dat vloeien vandaan komt, en vooral wat je eraan moet doen

Fijn!

Fijn dat de uitslag goed is!
Steeds meer vloeien is niet goed natuurlijk...Hoop dat ze er snel achter zijn waardoor het komt

B...

B...

15-03-2010 om 09:40

Terpi en ciska

Ik ben donderdag dus nog naar gyn. geweest ivm bloeding.
Hij heeft alles aangestipt en daarmee zou het moeten minderen. En vooral veel rust en geen gekke dingen doen.

Mocht de bloeding niet minderen, dan zou het een opname moeten worden.

Van al dat gewroet heb ik donderdagavond heel erge buikpijn gehad.maar dat was vrijdag gelukkig weer over.
En de bloeding is nu een stuk minder.

Het vloeien kan sowieso nog een maand duren vlg de gyn. Maar moet niet te gek worden natuurlijk.

maar beetje rustig aan doen en dan komt het wel goed!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.