Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Fiorucci

Fiorucci

28-02-2013 om 09:42

Update hernia

Hallo allemaal, 7 mrt. as is manlief weer het flensje, hij wordt dan weer geopereerd. Ik hou jullie op de hoogte.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Poe

jee, Fio, dat is toch wel heel snel na de vorige, vindt de arts dat ook de beste optie?? 't Voelt te snel, in mijn beleving, maar goed, hij heeft natuurlijk veel last..

(is er ook gepraat over genezing vorige operatie en afwachten??) Ohjee, ik bemoei me ermee..maar goed, vroeger dacht ik meestal : 'hup het mes erin en afhandelen die ellende' tegenwoordig ben ik wat terughoudender..

Sterkte in elk geval!

Wilma

Wilma

28-02-2013 om 17:17

Jeetje

Goh jee, wat rot dat het niet al beter gaat!

Sterkte en knuffel!

Fiorucci

Fiorucci

28-02-2013 om 18:02

Mien*

De vorige operatie vond plaats op 8 november, dus we hebben het ruim drie mnd. afgewacht. De verbetering is er in zoverre, dat hij niet zo extreem veel last heeft als voordien. Hij heeft geen morfine nodig etc. Maar hij kan nog steeds niet werken, moet zitten/liggen/lopen nog steeds afwisselen en heeft last van zijn been.
De kans dat het nu wel helemaal lukt is weliswaar kleiner, maar het proberen waard, anders raakt hij arbeidsongeschikt op deze manier...

Fiorucci

Fiorucci

28-02-2013 om 18:02

Wilma

Dankje! xx

Succes!

Fio ik snap het wel hoor. Je grijpt toch alle kansen aan, zeker als er arbeidsongeschiktheid dreigt. Heel veel succes voor jullie allemaal, ik zal aan jullie denken!
n@nny

Fiorucci

Fiorucci

28-02-2013 om 20:34

N@nny

Klopt, en daarbij: er zit geen verbetering in, er is stilstand, geen vooruitgang.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-03-2013 om 00:31

Ik hoop

dat hij in ieder geval wel weer beter uit deze operatie komt dan de vorige. Iedere verbetering is welkom denk ik.
Misschien heb je het gezien, maar vanavond ging het in De Wereld Leert Door over hernia bij honden. Door mogelijkheden voor honden te onderzoeken, wordt ook duidelijk wat mensen kan helpen. Misschien leuk om te kijken via uitzending gemist.

Rafelkap

Rafelkap

01-03-2013 om 06:20

Fio

Heel veel sterkte, voor jullie beiden. Het zal toch wel weer even spannend zijn als je moet wachten tot hij weer wordt binnengereden. Duimen nu maar dat het straks wel goed geneest!

Tineke

Tineke

01-03-2013 om 09:25

Sterkte

En een beter herstel gewenst!

Fiorucci

Fiorucci

01-03-2013 om 09:32

Bedankt

Dankjullie wel. Op zich kwam hij er wel beter uit Kaaskopje, maar helaas stagneert het herstel sinds zes weken. Ik ga zeker even kijken, ik viel gisteren in slaap voor de tv..)Dus ik heb het gemist.

krin

krin

01-03-2013 om 09:55

Succes fio

Ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt.

Fiorucci

Fiorucci

01-03-2013 om 11:50

Dankje krin

Ik hoop het ook, en zo niet, dan gaan we over op plan B. Dan gaan we naar het Spine en Joint centrum in Rotterdam, al is het maar voor pijnbestrijding.

Fianna

Fianna

01-03-2013 om 14:02

Pff

Sterkte fio

hkh

hkh

01-03-2013 om 15:50

Jeetje

Wat ontzettend vervelend voor jullie ! Ik had echt gehoopt dat het zoveel beter zou zijn na die eerste operatie.... spannend weer onder het mes. heel veel sterkte,

HKH

Fiorucci

Fiorucci

01-03-2013 om 17:20

Hkh

Ja, nou ja, het was wel beter na de eerste operatie, maar het stagneert al een aantal weken en wordt niet beter dan dat. Dus duimen maar..)

Fiorucci

Fiorucci

07-03-2013 om 06:18

Zo....

Op naar Antoniushove!

Sterkte!

Ik duim dat het deze keer wel goed gaat!!
Sterkte!

Rafelkap

Rafelkap

07-03-2013 om 10:43

Fio

Spannende tijd!!!!! Hou vol!

Ik duim mee

Sterkte!!

mix

mix

07-03-2013 om 10:49

Hoop

nu hopelijk het gewenste resultaat!

hkh

hkh

07-03-2013 om 12:48

Fio

Sterkte en succes !

HKH

Fiorucci

Fiorucci

07-03-2013 om 13:35

Dank jullie

Hij was lekker vroeg aan de beurt en is alweer wakker, hij mag zometeen alweer even zijn bed uit.)
Er was wat littekenweefsel dus het duurde wat langer, en op die plek kan hij nu ook niet meer geopereerd worden. Hij heeft ook een drain, in tegenstelling tot de vorige keer.
Fysio heb ik net geregeld, dinsdag komt die aan huis.
En nu ga ik aan de koffie en lekker mijn vijver leeghalen..)

Wilma

Wilma

07-03-2013 om 14:16

Oh, al achter de rug

Kom ik hier kijken of er al bericht is, is t al achter de rug. Gelukkig maar. Goed dat je de fysio enzo geregeld hebt.
Succes met de vijver .

Fiorucci

Fiorucci

08-03-2013 om 10:09

Naar huis

Over een half uur kan ik manlief gaan ophalen. Zo snel gaat dat tegenwoordig..

Wilma

Wilma

08-03-2013 om 10:24

Fijn

Wel fijn dat ie naar huis mag, maar wel snel inderdaad. Gelukkig is ie bij jou ook in goeie handen .

Rafelkap

Rafelkap

08-03-2013 om 12:05

Fijn 2

Fijn Fio! En nu maar hopen dat er gauw vooruitgang merkbaar is. En nu echt! Houd je ons op de hoogte?

Fijn 3

Ik hoop met iedereen hier mee dat het herstel dit keer niet stagneert. Fijn dat het begin goed lijkt.

Hoe is het nu?

Ik had even gemist dat de operatie alweer achter de rug is. Hoe is het inmiddels? Ben wel benieuwd of deze operatie nu het gewenste effect zal hebben. Maar dat zullen jullie nu nog wel niet weten, wel?
n@nny

Fiorucci

Fiorucci

10-03-2013 om 15:06

N@nny

Hoi Nanny! Wij zijn ook benieuwd en nu kun je daar inderdaad nog weinig over zeggen. Ik vind wel dat het beter gaat dan na de eerste operatie, de manier waarop hij loopt en de trap afkomt, bijvoorbeeld. Er is veel littekenweefsel weggehaald, de hernia op zich viel mee vergeleken met de eerste keer. Dus het wordt echt afwachten en hopen dat er nu niet teveel littekenweefsel ontstaat. De chirurg gaf al aan dat een derde keer er niet inzit op die plek, dus het is wel nu of niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.