Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

ughe-ughe

ughe-ughe

11-10-2012 om 17:14

Update longontsteking en werken

Bij deze een update van de longontstekingpatient. Jullie hebben niets teveel gezegd. Een kleine 6 weken na het begin hang ik nog steeds vermoeid op de bank. Ik moet wel zeggen, dat die vermoeidheid van het werken komt, ik zit weer op 20 uur per week en dat is echt het maximale. Eén dag heb ik te lang doorgewerkt en dat heb ik 2 dagen mogen bezuren.
De ontsteking zelf is weg, maar ik hoest nog steeds en ik voel die longen ook nog. Ze zijn er dus nog wel.
Voor de volgende potentiële patienten: neem het serieus dus!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

11-10-2012 om 19:55

Over serieus nemen

na werken hoor je niet uitgeput op de bank te hangen tenzij je topsporter bent na een zware training. Of wel je doet dus nog steeds te veel!!
Na een half uurtje moet je wel weer redelijk fit zijn om iets te doen na het werk.
Met meer rust ben je sneller op de been en als je je longen nog steeds voelt en nog hoest hebben ze niet de tijd om te genezen en verhoog je de kans op blijvende rest schade aanzienlijk. Je neemt je eigen lichaam niet serieus, dat geeft nog steeds signalen af dat je te veel doet.

ughe-ughe

ughe-ughe

12-10-2012 om 10:38

Vermoeid, niet uitgeput

Nou, zou dramatisch is het niet, ik ben vermoeid, niet uitgeput. Behalve toen ik per ongeluk te lang had door gewerkt, toen was ik dus wél uitgeput. Daar had ik een paar dagen goed last van. Ik ben liever (tamelijk) moe van het werken dan sloom van het niksen, want dan slaap ik niet lekker 's nachts en ben dan dáár overdag weer moe van.
Goh, ik heb juist het idee dat ik mijn grenzen niet overschrijd (op 1 keer na), ik zeg zelfs regelmatig sociale uitjes af, alleen als ik genoeg gerust heb en redelijk fit ben ga ik erheen.
Na een half uurtje weer fit zijn om iets te doen na het werk: daar zou ik voor tekenen, als ik niets onder de leden heb gehad heb ik dat gevoel al zelden! Als ik momenteel heb gewerkt ga ik 3 kwartier onderuit, daarna mag ik de kinderen ophalen en ga dan door met rustig aan doen, vanaf de bank. Dus ik ben geen zombie daarna, wel moe.
Anyway je boodschap is helder, maar ik wil dus wel wat dóen inmiddels.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.