Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Stopje

Stopje

13-02-2013 om 23:04

Update stoppen met roken

Even voor alle mensen die me door mijn eerste zware weken hebben geholpen; inmiddels ruim 3 en een halve maand gestopt! En het gaat uitstekend! Bedankt nogmaals voor alle steun!!

Groeten Stopje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

14-02-2013 om 09:25

Hee, wat goed!

Goed om te horen dat je nog steeds gestopt bent!

Bellefleur

Bellefleur

14-02-2013 om 09:30

Wauw! wat goed.

Ik heb destijds niet gereageerd op je draadje, maar wel stil meegelezen. Wat geweldig dat je nog steeds gestopt bent. Hoe voel je je? Is het nog moeilijk?

Stopje

Stopje

14-02-2013 om 10:32

Gaat goed

Ik heb er weinig moeite meer mee, heel soms zoek ik nog een beloning die ik niet kan vinden zeg maar, maar 99% van de tijd denk ik er niet aan. Ben wel een paar kilo zwaarder en daar ben ik nu mee bezig om die er weer af te krijgen. Had ik wel rekening mee gehouden.

Mijn partner is nu een parttime roker, bij feestjes doet hij het wel, maar neemt het niet mee naar huis. mag van mij ook niet.

Al met al gaat het heel goed, en ben ik erg blij van dat vieze hoestje af te zijn en voel me gezonder.

Nogmaals bedankt voor alle steun, was erg fijn om steeds hier te kunnen schrijven...

groetjes

Pippe Lientje

Pippe Lientje

14-02-2013 om 11:58

Zo hee

hartstikke goed!!
Ik ben ook met dit proces bezig geweest en heb er 10 jaar over gedaan. Heerlijk als je er dan vanaf bent. Ik heb wel heel lang, en nog steeds wel eens; dromen gehad dat ik weer was gaan roken. Balend wakker worden en dan denken: ohhhh het was maar een droom!

You go girl!

Super van je, stopje!
En je partner?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.