Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sinilind

Sinilind

19-03-2009 om 10:35

Update van update over sinizoon

Dag
Ik ben blij te melden dat er heel wat bereikt is de laatste week met Sinizoon ! De psych. lijkt vooruitgang te boeken, Sinizoon gaat nu zonder al te veel moeite naar bed en valt snel in slaap, wel moeten we nog bij hem blijven maar de ergste angsten zijn voorlopig weg. Wat een opluchting voor hem en ons.
We zijn ook naar de KNO geweest en daar was het resultaat wat minder mooi: hij heeft een langdurige kuur Nasonex en Xyzal meegekregen (iemand ervaring met Xyzal?), een briefje om speciale hoezen te kopen, het bericht dat onze stoffen banken weg moeten (Wat niet in goede aard viel bij Siniman...) Hopelijk zijn we in staat om na de verbouwing va de zolder het huis zodanig te saneren dat de klachten afnemen. De KNO heeft ook een kweek van snot (sorry onsmakelijk) gestuurd naar het lab om te kijken of er bacterien aanwezig waren. Over 3 weken hebben we een vervolgafspraak,
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

19-03-2009 om 11:00

Petra-zoon

is van de week ook weer gestart met Xyzal. Ondanks de Singulair toch erg veel last van luchtwegen en ogen. En ja we hebben gelijk verbetering. Petra-man slikt ook Xyzal en is daar erg tevreden over.

Hier hebben we ook alles gesanneerd, alleen hebben we de hoezen nu deels weg gedaan, die dingen schuiven en kraken. We hebben een dekbed en kussen gekocht wat op 60gr gewassen kan worden en doen dat dan ook trouw, alleen nog een hoes over de matras. Gordijnen vervangen door rolgordijnen en alle speelgoed in afgesloten kasten. Laminaat op de kinderslaapkamers en de stoffen bank vervangen voor een mooi leren exemplaar.

De hoezen liggen wel in de kast, gaan namelijk wel mee op vakantie, want dat is altijd vreselijk...

Annet

Annet

19-03-2009 om 11:13

Ook nasinex en xyzal

Zowel man als dochter gebruiken dit voor hooikoorts en andere allergieën. Man heeft ook astma, dochter niet.

MLN

MLN

19-03-2009 om 16:16

Sini

Tot nu toe alleen maar meegelezen, maar wilde je nu toch even zeggen dat ik het fijn vind om te lezen dat het wat beter gaat met je zoontje. Ga je nu ook een beetje aan jezelf denken???

Asa Torell

Asa Torell

19-03-2009 om 20:46

Wat heerlijk

Fijn dat je het post Sini, hoe het gaat. En wat heerlijk om te lezen dat hij zich minder angstig voelt.
Ja, en het kno verhaal is weer heel wat minder . Hopelijk treedt er met de speciale spullen in huis ook daar snel verbetering op!

margje van dijk

margje van dijk

19-03-2009 om 22:34

Goed nieuws

Ik ben blij dat het wat beter gaat met je zoon, Sini! Wat heerlijk dat hij ook weer beter slaapt. Nu jij nog

Margje

reina

reina

19-03-2009 om 23:01

Sini

Wat fijn! ( Natuurlijk niet het kno-varhaal)

mirreke

mirreke

20-03-2009 om 02:56

Fijn die vooruitgang met zoon!

Ik hoop voor jullie dat die angsten snel helemaal op de achtergrond verdwijnen.
Hoe vordert de verbouwing? Slaapt zoon nog bij jullie, of al op zijn nieuwe kamer? Zo te lezen nog niet...? Lastig, het KNO verhaal, maar je kunt in elk geval wat dóén, dat voelt wel goed.
Ik sluit me aan bij voorgaande schrijfsters, ga je nu ook aan jezelf denken? Lekker op je nieuwe leren bank (eerst nog die bank, ok dan) uitrusten... met een goed boek, en mooie muziek.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.