Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

May

May

30-05-2012 om 21:45

Vocht braken..

Zoon (7) kwam straks uit bad en riep dat hij moest overgeven. Er kwam alleen een beetje vocht dat niet naar overgeefsel rook... Dat heeft hij nog een keer of vijf gedaan. Vind het raar, hij is niet misselijk, voelt zich verder prima. Als het blijft aanhouden, bel ik morgen de huisarts, maar ik ben benieuwd of iemand dit herkent..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

30-05-2012 om 22:05

hij kwam net uit bad, alleen vocht braken, niet misselijk. Ik kan niets anders bedenken dan dat hij om e.o.a. reden veel water heeft ingeslikt....En als dat inclusief zeepsop was, vond de maag dat waarschijnlijk minder fijn, en nee, dat zal niet echt stinken met dat zeepsop
Gr. Bibi

Klinkt aannemelijk

Dat hij tijdens het spelen (lege flessen?) zeep heeft binnengekregen? Mijn kinderen moeten liters zeepsop binnen krijgen en ik verbaas me er altijd over hoe hun lijf dat blijkbaar kan verwerken.

Maar als hij zich niet lekker gaat/blijft voelen, zou ik wel even extra op hem letten.

app-sent

Klinkt inderdaad aannemelijk

Als je iets uitbraakt wat je nog maar zeer kort tevoren hebt ingeslikt dan stinkt het nog niet naar braaksel, weet ik uit ervaring. Dus is de kans groot dat het badwater was.

Waarom willen kinderen nou altijd badwater drinken? Die van mij heeft er ook een handje van...

Groeten.

Temet

May

May

31-05-2012 om 09:25

Dank voor de reacties..

Hij gaf aan dat hij niets gedronken had, maar ja, hij zit wel vaak met zijn duikbril in bad en met zijn hoofd onder water... Vanmorgen was er niets met hem aan de hand en is hij gewoon naar school gegaan...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.