Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Dee

Dee

27-05-2009 om 19:56

Voorhuid piemeltje

Onze zoon krijgt het voorhuidje nog met geen mogelijkheid over zijn eikel heen, ook geen klein stukje gaat het open. Hij oefent met schuiven onder de douche, op advies van de schoolarts. Over een half jaar moet hij terugkomen.

Wanneer moet dat kunnen en wanneer zou er iets aan gedaan moeten worden? Tips om hem te helpen zodat er geen drastische maatregelen genomen hoeven te worden zometeen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dermovate

Mijn zoon (8) heeft van de huisarts dermovate voorgeschreven gekregen. Dit is een creme die normaal voorgeschreven wordt bij psoriasis en dergelijke. Huisarts had recentelijk gelezen in een vakblad dat dit werkzaam zou zijn bij een nauwe voorhuid. Ik moet zeggen dat het inderdaad werkt. Hij had ook geen ruimte, dit is er nu gekomen & hij kan zijn nu zijn voorhuid naar achteren schuiven.
Groeten Mymo

Zalf

Ook onze zoon had met drie een volledige sluiting nog wat onstekingsproblemen veroorzaakte. Wij hebben ook een zalf gekregen Diprosone heette dat geloof ik en binnen drie dagen kon ik het eikeltje zien en na twee weken smeren kon de voorhuid compleet naar achteren en sindsdien hebben we geen problemen meer gehad. Hij maakt hem nu iedere avond zelf even schoon en ging dan wel in het begin elke avond in bad zodat het eerst soepel kon weken en nu gaat hij om en om douchen en in bad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.