Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

daan

daan

23-02-2010 om 14:58

Vraag behandeling spataders

Ik heb de spatader in een van mijn benen laten "laseren", met ruggenprik, in ons plaatselijke ziekenhuis. Nu hoor ik dat dat ook prima met lokale verdoving had gekund. Ons ziekenhuis gaat dat ook doen, maar pas over een maandje of wat.

Nu moet ook mijn andere been nog, echter daar zou de spatader veel te GROOT zijn voor laser en moet er gestript worden (vanaf de lies).

Omdat ik na bovenstaand verhaal wat wantrouwig geworden ben over hoe modern dit ziekenhuis is met hun methoden ben ik gaan google-en en zie ik andere behandelmethoden/klinieken die beweren voor "bijna" alle aders een hele nieuwe techniek te hebben (dichtbranden, spuiten) en niet meer "ouderwets en pijnlijk" te hoeven strippen.

In hoeverre is dat reclame? Als deze chirurg beweert dat strippen de methode is, moet ik dan nog verder op zoek naar andere methoden of heeft dat geen nut? Wie weet er meer van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

23-02-2010 om 20:44

Second opinion

Daan, het staat je natuurlijk altijd vrij om ergens anders een second opinion aan te vragen. Volgens mij hebben de meeste academische ziekenhuizen de modernste technieken ter beschikking.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.