Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Kiki

Kiki

06-10-2009 om 21:19

Vraagje over kinderen met longproblemen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

12-10-2009 om 21:08

Geen rs virus iig

daar werd dus aan gedacht, vandaar dat ik zo snel terecht kon.

Weet je, ik heb veel liever dat ze dit soort dingen gewoon tegen me zeggen. Nou heb ik me de hele middag zitten opvreten en de meest vreselijke scenario's bedacht. Als zo'n huisarts dan gelijk zegt dat hij aan rs denkt, dan weet ik dat in ieder geval. Dan hoef ik me maar zorgen te maken over één ding.

Hij heeft ook geen zuurstoftekort, daar heb ik ook gelijk naar gevraagd.

Hij is dus, nog, thuis, maar knapt hij niet heel snel op, dan wordt hij alsnog opgenomen. Ik mocht eigenlijk een beetje kiezen, nou dan heb ik hem veel liever thuis natuurlijk.

Maar het is wel duidelijk, de antibiotica slaat niet voldoende aan, of eigenlijk niet aan.
Dat schijnt steeds vaker te gebeuren, dus stappen we over op een alternatief en dan hopen dat dat wel aanslaat. Dat moeten we echt binnen 48 uur merken.

Ook allemaal vloeibare zakjes voor in een fles meegekregen, zodat hij wat voedingsstoffen binnenkrijgt, hij is ook enorm afgevallen.

Die kinderarts was trouwens echt een kei, mijn man en ik zaten daar met hem en ze leefde helemaal met ons mee.
Ik voelde me daarna een stuk beter weer.

Ah kiki

Wat een ellende meid. Ik zou het ff zeggen tegen de ha als je hem /haar weer spreekt, dat je een evt. vermoeden graag hoort een volgende keer. Of er zelf specifiek naar vragen.
Ik hoop dat je zoontje gauw opknapt! (en dat de kleine nog ff wacht tot alles rustig is...)
Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.