Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vreemde vraag [pijnlijk gevoel bij de vagina]

Sinds gisteren heb ik een drukkend/pijnlijk gevoel tussen mijn benen. Voor de moeder onder ons; het lijkt of het hoofdje staat... De pijn straalt soms uit naar mijn bovenbenen en als ik loop lijk ik nog het meest op een waggelende eend.
Ook heb ik al een paar keer pijn in mijn onderbuik gehad terwijl het nog geen tijd is om ongesteld te worden...
Natuurlijk ga ik naar de dokter als dit aanhoudt, maar is er iemand die de klachten herkent?
Ik ben 38 jaar.
Vast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hmm

kan je iets voelen van binnen ?

het klinkt als een verzakking van de blaas of van de baarmoeder, maandag naar de huisarts en dan zit je hoogstwaarschijnlijk dezelfde week nog bij de gyn.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

14-05-2010 om 23:00

Verzakking

Ik ben het met Manda eens; het klinkt als een verzakte baarmoeder/blaas/vagina. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/44161-vaginaverzakking-blaasverzakking-baarmoeder-verzakking.html Als ik jou was zou ik zeker maandag even langs de ha gaan om het na te laten kijken.

superpeet

superpeet

15-05-2010 om 16:31 Topicstarter

Bedankt voor de informatie

Zelf dacht ik al aan een verzakking omdat mijn moeder dat ook gehad heeft. Ik geloof dat zij toen ongeveer even oud was als ik nu.
Ik ga dinsdag even langs de dokter!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.