Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

liora

liora

15-12-2009 om 07:41

Vreselijk koud

Hallo allemaal,

Gisteren ging ik slapen en ik had het ijskoud. Maar niet een beetje, het was gewoon vreselijk. Ik heb heel veel kleren aangetrokken, verwarming aangelaten en onder mijn dekbed gelegen, maar had het zo koud dat ik er niet van kon slapen. Het voelde alsof mijn bed ijskoud was, alsof ik op ijs lag. Heel naar.
Na een paar uur ging mijn baby huilen en toen kreeg ik het warm, van de emotie denk ik. Ik ben blijven liggen en toen in slaap gevallen, om enkele uren echt zwetend wakker te worden want ik had natuulijk veel te veel aan.

Maar wat is dat? Hoe kan het dat ik het zo vreselijk koud had? Is dat gewoon moeheid? Wie weet er meer over.

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

15-12-2009 om 08:13

Koorts?

hoi liora,
volgens mij heb jij een lekkere koorts aanval gehad, eerst héél koud tot klappertanden toe, en toen héél heet, met zweetaanvallen.Alleen het gevaar hierbij is dat áls je je zo warm aankleedt dat je temperatuur gaat oplopen, en jij mag je dan heel koud voelen w.s. is je temperatuur al hoog met het gevaar dat je "oververhit" raakt en een koortsstuip unt krijgen, al komt dit bij kinderen vaker voor dan bij volwassenen.
sterkte

liora

liora

15-12-2009 om 08:18

Zou het?

Jeetje misschien heb je gelijk! Ik heb gisteren de tweede vaccinatie tegen de Mexicaanse griep gehaald.... daar kun je koorts van krijgen.

Dank Tess, het was niet in me opgekomen, ik dacht eerder aan een probleem met mijn bloedsomloop of zo.

Liora

liora

liora

15-12-2009 om 08:58

Hoi Pelle,

Ik voel me nu wel ok, het is denk ik een reactie op die prik. Voel me wel erg moe, maar dat kan ook komen door een vermoeiende week die achter me ligt. Ik doe rustig aan vandaag! (Hoef niet te werken dus dat scheelt) En van die prik kan je maar 48 uur last hebben, dus het zit er al bijna weer op!

Liora

ijsklontje

ijsklontje

15-12-2009 om 21:48

Bij mij: hormonen

Ik heb het altijd vreselijk koud als ik ongesteld moet worden of het net ben. Zit ik met een deken om op de bank een zak chips leeg te vreten
Of zoals nu, niet fit, waarschijnlijk ontstoken holtes, plus ongesteld... Ik lag gisteren om half 9 in bed te lezen en om half 11 had ik nog steeds ijskoude voeten. Bah.

Limi

Limi

16-12-2009 om 09:58

De prik

Ik heb maandag de 2e prik gehad en had 's nachts precies hetzelfde. Vannacht niet meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.