Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Asa Torell

Asa Torell

20-05-2010 om 09:17

Vulling uit kies na 1 jaar

Gisteravond bij het tandenpoetsen viel er een vulling uit mijn kies (bij de tandhals) die er pas sinds een jaar in zit. Dat is toch zeker niet de bedoeling?
Weet iemand of dit soort dingen gewoon 'pech' zijn of dat het echt niet moet kunnen gebeuren als het goed gemaakt is? Ook ben ik wel benieuwd hoeveel haast ik moet maken met de nieuwe vulling, op warmte/kou/zoetgevoeligheid na bij het eten en drinken heb ik tot nu toe geen klachten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

20-05-2010 om 09:33

Hoort niet, vandaag tandarts bellen

maar is mij ook een keer overkomen. Wel direct vandaag de tandarts bellen, dat gat is natuurlijk een heerlijke bron om allerlei etensresten in te laten broeien. Bij mij kon het diezelfde dag nog weer gevuld worden (gelukkig maar want ik had WEL last van eten en drinken en kon eigenlijk alleen lauwe thee naar binnen krijgen, wel goed voor de lijk, niet voor je humeur LOL)

ijsvogeltje

ijsvogeltje

20-05-2010 om 10:41

Ook een paar keer gehad

... met vullingen aan de zijkant van de kiezen. Als je direct naar de tandarts gaat, hoeft er volgens mij nauwelijks geboord te worden. Wacht je langer, dan moet het gat weer 'schoongeboord' worden. Tenminste, dat meen ik mij te herinneren van een van die keren.

Asa Torell

Asa Torell

20-05-2010 om 11:35

Bedankt voor jullie reacties! Klinkt logisch, over dat opnieuw boren . Ik heb echt heel erg geen tijd op het moment... komt dat even slecht uit.
En moesten jullie de nieuwe vulling zelf weer gewoon betalen? Of valt dat onder garantie van de tandarts?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.