Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sufferd

Sufferd

28-09-2009 om 11:24

Waar ligt de pil bij jullie?

Ik kom er gisteren achter dat ik zaterdag weer eens vergeten ben de pil te slikken. Ik heb dat ding al op zoveel plaatsen gelegd om te zorgen dat ik hem niet zou vergeten, maar het is echt iedere maand wel een keer raak. Man zou mij helpen herinneren maar die is net zo vergeetachtig als ik dus daar heb ik niet veel aan.

Waar ligt bij jullie de pil zodat je hem echt niet vergeet te slikken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

28-09-2009 om 11:35

Hier

op de wastafel naast de tandenborstel.

Hier ook

op de wastafel bij de tandenborstel

Bij mijn horloge en armband

Ik slik de pil 's morgens en vergat het ook nog wel eens. Al sinds jaren ligt de strip nu bij mijn armband en horloge, die ik iedere morgen om doe dus de pil niet vergeet. 's Avonds leg ik de armband en het horloge weer op het zelfde randje van het bed en controleer ik (ten overvloede dus eigenlijk) of ik de pil ingenomen heb.

Astrid

Astrid

28-09-2009 om 14:56

Ik slik zoveel, die pil vergeet ik echt niet.

Ik vergeet de pil nooit. Wel toen ik 16 was, maar nu nooit meer. Ik heb 'm in mijn medicijnkastje liggen naast alle andere medicijnen die ik dagelijks slik (ik heb een soort huisapotheek) zoals bloeddrukpillen (overgehouden aan 3 zwangerschappen), allergiepillen, long tabletten en in hallator (overgehouden aan 1x een longontsteking) en om dit moment ook nog pijnstillers en diazepam (tegen rugklachten, ook overgehouden aan weer een rugoperatie). Ik moet echt tellen iedere ochtend en avond of ze er allemaal zijn. De pil slik ik overigens al jaren elke maand door totdat er na 6 maanden een tussentijdse bloeding krijg, dan stop ik een paar dagen. Schijnt tegenwoordig gewoon te mogen. Scheelt weer in het nadenken.

Astrid

Astrid

28-09-2009 om 14:59

Ik slik 'm al 26 jaar

O ja, ik slik de pil al sinds mijn 16e verjaardag en met uitzondering van 3 kinderen en jaren proberen zwanger te worden slik ik 'm nu al constant tot mijn 42e (ben bijna jarig). Dus ja, ik weet niet beter. Het is overigens ook nog steeds de zelfde pil.

Tineke

Tineke

28-09-2009 om 18:14

Op wastafel?

Ik hoop bij iedereen toch buiten bereik van kinderen? (zie vraag aan de kinderarts deze week!)

Annet

Annet

28-09-2009 om 19:29

Ja hoor, op de wastafel

Hier ligt de pil op de wastafel naast mijn bril en lenzenhouder. Dit is voor mij de enige optie die werkt. Ik weet zeker dat ik de deur niet uitga zonder genoeg te zien.
En de pil heeft daar altijd gelegen, ook toen mijn kinderen jonger waren. TOen ze heel jong waren, waren ze nooit alleen in de badkamer. En daarna waren het gewoon geen kinderen om pillen uit een strip te halen.
Maar ik geloof best dat dat voor andere kinderen heel anders is.

100%mama

100%mama

28-09-2009 om 19:38

Pleister (ot)

Bij mij 7 dagen per week gewoon op mijn bil....gebruik namelijk de pleister pil.....

Serieus, toen ik de gewone pil slikte vergat ik hem zo vreselijk veel waar ik hem ook neerlegde. Op de wastafel, op de wc, op het aanrecht..maakte allemaal niets uit, vergat het veel t evaak. Nu ben ik over sinds 2 jaar op de Evra en nooit meer een dag vergeten...

En bij mij

lag hij in het keukenkastje op de ontbijtbordjes. Maak toch iedere dag ontbijt voor de kinderen of mezelf dus ik kwam de strip altijd tegen. Ben m in al die jaren dan ook nooit vergeten.
Nu heb ik een spiraaltje dus vergeten is nu niet meer aan de orde.

Hanne.

Hanne.

29-09-2009 om 09:23

Naast m'n tandenborstel

Hier staat ie in het bakje met de tandenborstels. Én ik heb altijd een reserve strip in m'n portemonee zitten.

Is een overblijfsel uit m'n studententijd toen ik wel eens onverwachts ergens bleef slapen, maar ook erg handig als je halverwege de dag bedenkt dat je het vergeten bent.

Hele goeie plek

...is voor mij mijn make-up tasje. Ik ga nooit de deur uit zonder een vleugje make-up, op z'n minst mascara, dus kan niet mis gaan.

Sufferd

Sufferd

29-09-2009 om 13:48

En ik ga proberen

de make-up tas. Ik ga inderdaad ook zelden de deur uit zonder make-up dus dat zou moeten lukken.

Bedankt voor de tips!

Linda99

Linda99

29-09-2009 om 22:31

En ik

In het laatje van mijn nachtkastje. Gaat altijd goed

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.