Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wallie

Wallie

12-12-2012 om 13:17

Wallen

Iedere dag weer een iets grotere schok als in in de spiegel kijk: aarrgghh, die wallen onder mijn ogen!
Wat helpt nou echt (behalve plastische chirurgie)? Heb wel eens iets gehoord of sperti, is dat wat? Graag jullie tips!
Wallie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

12-12-2012 om 13:37

Bij mij niet

Ik heb het wel eens geprobeerd (spert) , maar misschien niet lang genoeg hoor. Het glimt enorm en voor mijn gevoel gebeurde er niets. Liep alleen maar voor joker met die glimmende wallen

Guinevere

Guinevere

12-12-2012 om 13:38

Ijs

Zolang het gewoon opgezet is en geen vet: ijs er tegen houden. Niet lang. Gewoon zo'n vrieselement of een bevroren worstje. Als je het regelmatig doet verbetert de doorbloeding zodanig dat het niet eens dagelijks nodig is. En voor de rest: zorg dat je uitgerust bent, dus voldoende slapen.

Sperti

Nadat ik er veel over gelezen had (zelfs modellen en actrices zouden het gebruiken), heb ik ook maar een tube in huis gehaald. Bij mij ook een vettige glimmende bende geworden en de wallen bleven gewoon. Ik leg natte wattenschijfjes even in de vriezer en dan dubbelgevouwen onder mijn ogen. Bij mij helpt dat soms wel en soms niet. Afhankelijk van hoe mijn nacht is geweest en of ik de vorige avond heb gehuild.

Fély

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.