Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

koentje

koentje

28-01-2011 om 10:45

Warme plek op rug

Ik heb een plek op mijn rug die eens in de zoveel tijd heel warm wordt voor mijn gevoel: alsof er een warme lamp op gezet wordt. Het is een kleine plek van 5 bij 5 cm ongeveer. Het wordt ineens heel warm duurt een minuut of korter en dan trekt het gevoel weer weg. Op de huid is niets te zien , toen ik mijn man liet kijken op het moment dat het zo was, dacht hij vaag te zien dat het iets meer roze werd. Het doet geen pijn, het is niet erg... het is alleen erg gek.

Ik heb dit sinds enkele weken en het is soms dagen weg en dan is het er weer: hooguit 1 of 2 keer per dag.

Ken t iemand dit en zou ik me er zorgen over moeten maken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja, op been

Nu ik je verhaal lees realiseer ik me ineens dat ik een tijdje geleden hetzelfde heb gehad, maar dan op mijn bovenbeen. Ik zat gewoon stil,meestal achter mijn bureau, en kreeg dan ineens een soort 'opvlieger' op een plek op mijn been. Heel vreemd inderdaad. Het is een paar keer gebeurd en ook gewoon weer weggegaan. Ik heb me er nooit druk om gemaakt, maar vraag me wel af wat het is. Misschien een ader waar ineens meer bloed doorheen komt of zo?

koentje

koentje

31-01-2011 om 09:59

Nou,

ik weet het nog steeds niet. Zou kunnen dat het zoiets is. Maar bij mij wordt het echt gloeiend heet. Niet een beetje warmer. ☺?

't Klinkt als een gevoelsstoornis

ik herken die klacht wel als gevoelsstoornis, heb zelf soms ook het gevoel dat er een natte lap op mijn been ligt, mijn voet bevroren is of en plek die warm aanvoelt.

Bij mij komt het ws door MS, maar het kan natuurlijk maar zo dat jouw zenuwgeleiding even een miscommunicatie heeft (ik ben geen dokter, natuurlijk, dus ik zou het sowieso eens bij de HA bespreken) en dat het daarom voelt alsof een plekje in de brand staat?

koentje

koentje

02-02-2011 om 15:07

Ohhh mien

daar zeg je wat mien: ik heb beschadigde zenuwen in mijn nek en die gevoelens dat bepaalde plekken kouder zijn heb ik ook in mijn tenen vaak. Misschien heeft het daar wel mee te maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.