Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Lucky Lady

Lucky Lady

11-10-2009 om 10:43

Wat is er toch met mijn kleintje

Goedemorgen,

mijn zoontje is al enige tijd ziek
hij is begonnen met infectie op zijn bolletje en beentje daar hebben we antibiotica voor gehad die nie hielp dus weer andere gehad
vervolgens had hij oorpijn weer andere antibiotica gehad
uiteindelijk hebben ze toch maar buisjes geplaatst en na de operatie kreeg ie druppels met antibiotica wat ook niet hielp tegen de pijn dus weer over op andere maar uit eindelijk 7 verschillende antibioticas verder is mijn zoon nog altijd ziek :

rode vlekken , koorst , trekken aan ze oortjes , slijm spugen , niet eten , niet drinken , veel huilen , loopneusje , hoesten , ruim 1,5 kilo afgevallen in weekje tijd rood rondom de buisjes in ze oren maar niet extreem , ze klier in ze nekje extreem opgezet , handjes en voetjes geel van kleur , diaree
mijn zoontje is net 11 mnd en ligt al 3 dagen nu in het ziekenhuis ik ben mij ten einde raad de doctoren zijn bloedonderzoeken aan het doen maar weten ook nie zo snel wat het is hij zit nu momenteel aan Bacterimel en de Neusdruppels en neusspray tegen vn alles maar de vraag blijft wat heeft hij wel ???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

11-10-2009 om 11:02

Lucky lady

Ik weet ook niet wat hij heeft, maar ik wil je wel veel sterkte wensen. En beterschap voor hem natuurlijk. Arm mannetje, ik hoop dat hij snel weer blij en thuis is.

In elk geval

als de artsen het niet weten,kan ik beter geen speculaties doen,probeer te vertrouwen op hun medische kennis ,ik wil je wel even veel sterkte wensen!

angel3

angel3

11-10-2009 om 18:17

Teveel ab?

hij is niet voor niks opgenomen natuurlijk maar ik vind 7 soorten antibiotica wel een beetje overdreven.... daar zou ik ook ziek van worden (diarree en spugen). Maar goed als het moet dan moet het...
Heel veel sterkte!

Kweekje?

Mijn man had ook lange tijd oorontsteking. Er is nu onlangs een beetje oorsmeer op kweek gezet. Er bleek een bepaalde best zeldzame bacterie én een schimmel actief in zijn oor. Hiervoor heeft hij nu heel gerichte antibiotica gekregen. Is er bij je zoontje al een kweekje gemaakt van de bacterie in zijn oren?

Sterkte, Zofia

reina

reina

11-10-2009 om 22:09

Lucky lady

Sterkte, wat akelig zo'n ziek klein manneke!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.