Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Sinilind

Sinilind

06-07-2009 om 08:59

Wat is het nou weer (gemarmeerde huid)..

Sinizoon heeft weer iets nieuws "uitgevonden". Hij heeft er trouwens absoluut geen last van, maar ik blijf het bizar vinden: zijn huid, op de armen en benen/billen, lijkt wel gemarmerd te zijn: zeer lichte rode vlekken die een soort luipaard-patroon vormen. Ik kan niets bedenken dat het probleem zou hebben veroorzaakt. Ik ga de huisarts zo bellen maar het is natuurlijk een vervanger, en ik ken hem, hij is niet aardig
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Normaal?

Zoals jij het beschrijft herken ik het wel van meiden uit mijn klas vroeger en ook wel van andere mensen, had hij dit eerder niet?

Is volgens mij niet perse iets wat met ziekzijn of huidaandoening te maken heeft. Het schemert een beetje ´hokjesachtig´ door, of begrijp ik het verkeerd?

Mamvantwee

Mamvantwee

06-07-2009 om 10:31

Idd normaal?

Zeker bij kinderen met een beetje lichte huid zie ik dat wel vaker. Mijn dochter heeft het ook, en ik geloof dat beide kinderen het als baby ook hadden. Je ziet dan de kleine adertjes door de huid, alsof er vakjes zijn.

Of is de normaal 'witte' huid opeens rood geworden?

5e ziekte

Het is de vijfde ziekte. Het schijnt te heersen. mijn kinderen hadden het een maand geleden ook. Eerste hele rode wangen en vervolgens vlekken over het hele lichaam (kantachtig). Het jeukte een beetje, maar ze waren er verder niet ziek van. Na een week gaat het vanzelf over.

Groet.
Pina

Beterschap!

5e ziekte, goh, nou mooi dat je daar bent achter gekomen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.