Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Polly Shearman

Polly Shearman

05-01-2009 om 20:53

Wat vinden jullie van dit hulpmiddel Afslankmiddel

http://www.obesimed.nl/

ik hou helemaal niet van dit soort dingen, maar je weet het nooit. Word bij de aphotheek verkocht, dat wekt toch meer vertrouwen dan dat je het via via kan bestellen?

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

05-01-2009 om 21:17

Brr, eng spul

Eerste reactie: eng spul zeg! Absorbeert grote hoeveelheden water....die moet je er dan dus ook verplicht bij drinken lijkt mij.
Was je van plan het te gaan proberen? Dat het bij de apotheek ligt zegt niet bepaald alles, ze verkopen ook drop tenslotte.

Tirza G.

Tirza G.

05-01-2009 om 23:12

Gelukt!

Zo, die marketingtruuk is gelukt. Apotheek=betrouwbaar=goed werkend spul. Nou, onze apotheek verkoopt rommel van Vogel en Vichy, dus het is onzin
Apotheken moeten gewoon geld verdienen en zijn zéér geliefd bij dit soort semi-gezondheidsbevorderende bedrijven.

Tirza

Apotheek zegt vervelend weinig

Helaas. Dat iets bij de apotheek wordt verkocht, zegt weinig meer over de betrouwbaarheid. Op z'n gunstigst kun je zeggen dat het waarschijnlijk geen schade aanricht. Maar ik zou hier iig niet mee beginnen.

Tinus_p

Tinus_p

06-01-2009 om 10:38

Apotheek

Polly:
"Word bij de aphotheek verkocht, dat wekt toch meer vertrouwen dan dat je het via via kan bestellen?"
In dit verband geeft het hoogstens de garantie dat er in zit wat er op staat, iets dat je bij wazige internetverkopers nog maar moet zien.
Ik heb ff gekeken en volgens mij is dit gewoon de zoveelste maagvuller; het geeft je een vol gevoel en soms helpt dat. Niets nieuws onder de zon.
(let wel; dit is geen geneesmiddel, het wordt nadrukkelijk als medisch hulpmiddel verkocht).

Ellen Wouters

Ellen Wouters

06-01-2009 om 11:07

Maagvuller

Inderdaad een soort maagvuller zo te zien. Niks nieuws onder de zon, zoals Tinus zegt.

22 jaar geleden, toen ik een periode dat soort vruchteloze pogingen ondernam, bestond dat ook al. Je neemt het in met water en het wordt een soort soep in je maag. Het helpt misschien een beetje als je de neiging hebt bij de maaltijden teveel op te scheppen. Aan de andere kant: je maag kan behoorlijk uitzetten, dus als je wilt kun je nog steeds te veel eten.
En tegen snaaien helpt het ook niet.

Groet, Ellen

Iets anders..

Hoi,
als je echt wilt afvallen? ik gebruik momenteel prodimed. ideaal! gaat snel en is gezond.
kost alleen wel een beetje,dat is jammer.

Polly!

zeg...beste middel is volgens mij gewoon hardlopen, hoor! Als je enkel weer de oude is en de straten minder glad, dan trek jij gewoon weer je loopschoenen aan en ga je rennen. Veel goedkoper én effectiever dan dat middeltje!

Groetjes van Purk

Petr@

Petr@

07-01-2009 om 13:03

Polly

Eens met Purk, maar dan wel in Purktempo )
Want jij wil wel steeds sneller gaan lopen, maar daar val je dus niet van af!

gr.
Petr@

Inderdaad...het welbekende purktempo

hét meest probate middel om effectief langdurig af te vallen en daarnaast als cadeautje een strak en slank lichaam. Wat wil je nog meer? Ik zou er bijna geld voor gaan vragen

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.